صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امیر حسینی: بازی در مشهد و در کنار هواداران این شهر همیشه خاطره‌انگیز است

  • کد خبر: ۲۹۳۲۷۷
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
سرمربی سپهرصدرا ابراز امیدواری کرد که اولین حضور در بازی خانگی همراه با پیروزی و نمایشی خوب باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر حسینی پیش از دیدار با گیتی پسند اصفهان در چهارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار کرد: من به عنوان بازیکن در مشهد روز‌های خاطر انگیزی داشتم و هواداران مشهدی همیشه  لطف زیادی به من داشتند و قدردان محبت آن‌ها خواهم بود.

وی افزود: بازی در سالن مهران و در مقابل هواداران والیبال مشهد کار آسانی نیست و ماهم به رقم دیر تشکیل شدن تیم و نا هماهنگی‌ها امیدواریم با حمایت هواداران و استفاده از امتیاز میزبانی اولین پیروزی خود را کسب کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: گیتی پسند تیم خوب و جنگنده‌ای است و بازیکنان و کادر فنی این تیم مدت‌ها است که در حال آماده سازی و تمرین در کنار یکدیگر هستند در حالی که از تشکیل تیم ما و آغاز تمرینات کمتر از یکماه می‌گذرد.

سرمربی تیم والیبال سپهرصدرا ادامه داد:‌ به هر حال تشکیل لظحه آخری تیم‌ها و عقب ماندن از سایر تیم‌های لیگ برتری مشکلی است که همواره والیبال مشهد با آن مواجه بوده اما من و بازیکنان تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا هرچه سریعتر به آمادگی مطلوب برسیم.

وی تاکید کرد: فارغ از نتایج و جایگاه‌ها با توجه به بضاعتی که در بعد فنی و سخت افزاری در اختیار ما قرار داده شده تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد و نمایش را داشته باشیم و درهر مرحله تا آخرین لحظه برای شادی والیبال دوستان و هوادارانمان تلاش کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد:‌ سپهرصدرا مجموعه‌ای تازه تاسیس است اما در این مجموعه چهره‌ها و نفراتی وجود دارند که می‌توانند با یک برنامه ریزی خوب و حمایت از سوی ارگان‌های شهر مشهد و استان فصل جدیدی را برای والیبال خراسان و مشهد رقم بزنند.

وی در پایان افزود: امیدوارم فردا در کنار هوادارانمان یک نمایش خوب و زیبا داشته باشیم و بتوانیم اولین پیروزی خود را جشن بگیریم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.