صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری ۴ شرور در منطقه پنجتن مشهد (۱۷ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۳۲۲
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
سرکلانتر شرق پلیس مشهد گفت: با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی، چهار مخل نظم و امنیت عمومی در محله پنجتن شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا صاحبکار در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص دستگیری اشرار در مشهد اظهار کرد: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت چند نفر از اراذل و اوباش در محدوده خیابان پنجتن، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت. در تحقیقات میدانی مأموران کلانتری پنجتن مشخص شد، این افراد با عربد‌ه‌کشی، قدرت‌نمایی و حمل سلاح سرد و شرکت در نزاع‌های دسته‌‎جمعی، آرامش را از شهروندان سلب کرده بودند.

وی افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه روز گذشته، خبری مبنی بر درگیری این افراد شرور در تقاطع بولوار طبرسی شمالی و خیابان پنجتن به دست آمد و بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام و چهار تن از این افراد را دستگیر و در این رابطه دو تیغه چاقو، یک قمه و یک قبضه شمشیر را از آنان کشف کردند.

سرهنگ صاحبکار با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تأکید کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم‌زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شکنی، پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.