صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مردم بازار سیاه بنزین سوپر را گزارش کنند | واکنش وزارت نفت به شکل گرفتن بازار مخفی

  • کد خبر: ۲۹۳۳۷۷
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در جوابیه‌ای در پاسخ به گزارش خبری مبنی بر ایجاد بازار سیاه بنزین سوپر اعلام کرد: شهروندان همه تخلفات در این حوزه را به سامانه پاسخگویی این شرکت منعکس کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در متن این جوابیه آمده است: عرضه بنزین معمولی و سوپر در همه جایگاه‌های عرضه فرآورده در سطح کلانشهر تهران و شهرستان‌های تابعه بر اساس قیمت مصوب تعیین شده ۱۵۰۰۰ ریال برای بنزین معمولی با کارت شخصی و ۳۰۰۰۰ ریال برای بنزین نرخ دوم و ۳۵۰۰۰ ریال برای بنزین سوپر دریافت می‌ شود.

در ادامه این جوابیه تاکید شده است: هرگونه عرضه خارج از قیمت مصوب تخلف محسوب شده و با متخلفین برابر مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

وزارت نفت در این جوابیه از همه شهروندان گرامی درخواست کرده در صورت مشاهده هرگونه تخلف با ذکر مشخصات جایگاه و تاریخ و ساعت نسبت به اعلام شکایت با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

در این جوابیه همچنین آمده است: بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران بصورت مستمر بر عملیات توزیع و عرضه فرآورده در جایگاه‌های سوخت مایع نظارت دارند. تحقق این امر مهم و حصول نتیجه بهتر نیاز به همکاری صمیمانه شهروندان محترم دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.