صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گفتگوی تلفنی ۵۰ دقیقه‌ای روسای جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی| بایدن نگران بسته شدن تنگه هرمز است

  • کد خبر: ۲۹۳۵۹۵
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
یک رسانه آمریکایی از گفت‌وگوی تلفنی ۵۰ دقیقه‌ای رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات غرب آسیا و جنگ در لبنان و غزه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «جوبایدن» رئیس جمهوری آمریکا امروز، بعد از بیش از یک ماه، با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.

المانیتور، گفت‌وگوی تلفنی بایدن و نتانیاهو را از این نظر که بعد از عملیات موشکی ایران و گسترش جنگ غزه به لبنان انجام می‌شود، حائز اهمیت ارزیابی کرد.

براساس این گزارش، دفتر نتانیاهو تایید کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مدت ۵۰ دقیقه با رئیس جمهوری آمریکا گفتگو کرده است.

المانیتور لغو یکباره سفر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا را یادآور شد و نوشت: نتانیاهو در حالی این سفر را لغو کرد که قرار بود گالانت امروز (چهارشنبه) در واشنگتن با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا دیدار و درباره پاسخ به عملیات موشکی ایران، گفتگو کند.

براساس این گزارش، نتانیاهو اعلام کرده بود که تنها در صورتی با سفر گالانت به واشنگتن موافقت خواهد کرد که پیش از آن، به طور شخصی با بایدن درباره مسائل مختلف، گفتگو کند.

المانیتور به هشدار بایدن درباره پاسخ به عملیات موشکی ایران اشاره کرد و نوشت: حمله به ایران ممکن است به بسته شدن تنگه هرمز منجر شود و این موضوع، تجارت انرژی در جهان را به مخاطره می‌اندازد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.