صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز به‌کار نمایشگاه‌های تجهیزات ورزشی، اسباب‌بازی، چای و قهوه در مشهد (چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۵۹۸
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی، ششمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب‌بازی و هم‌چنین پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای، مواد اولیه و ماشین‌آلات وابسته از ساعت ۱۶ امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به‌کار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه ۱۸ مهرماه) نمایشگاه بین‌المللی میزبان سه رویداد همزمان است؛ هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی، ششمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب‌بازی و هم‌چنین پنجمین نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه، چای، مواد اولیه و ماشین‌آلات وابسته.

فرزین سلطانی سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد در حاشیه این سه رویداد تصریح کرد که این سه نمایشگاه، همه روزه از ۱۸ تا ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. وی افزود: در نمایشگاه تخصصی ورزش، زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان شامل کف‌پوش و چمن، دستگاه‌های بدنسازی، ملزومات باشگاه‌ها، میز بیلیارد، اتوماسیون و نرم‌افزار باشگاه‌ها، دستگاه‌های ورزش خانگی، تغذیه ورزشکاران و لباس و تجهیزات ورزشی است.

به گفته سلطانی، در نمایشگاه مادر، کودک و اسباب بازی نیز غرفه‌ها به ارائه جدیدترین محصولات خود در حوزه ملزومات سیسمونی، انواع اسباب‌بازی، پوشاک، سرویس اتاق کودک و نوجوان به‌همراه لوازم آموزش و بازی می‌پردازند و در نمایشگاه چای، قهوه و شیرینی‌جات نیز جدیدترین دستگاه‌های اسپرسوساز، ماشین‌آلات بسته بندی، ماشین‌آلات نانوایی، ماشین‌آلات قنادی و پک‌های بسته‌بندی و آسیاب قهوه به نمایش درآمده است.

نمایشگاه مشهد، میزبان ۱۴۰ شرکت از ۱۲ استان کشور

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: دو رویداد تخصصی حوزه ورزش و اسباب‌بازی در مجموع در فضایی به وسعت ۶ هزار مترمربع در سالن‌های فردوسی و مفاخر برپا شده و در این دو نمایشگاه، افزون بر ۱۰۰ شرکت کننده از استان‌های خراسان رضوی، تهران، همدان، فارس، اصفهان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی حضور دارند.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات، نان، قهوه و چای نیز گفت: این نمایشگاه نیز در فضایی به وسعت هزار و ۷۵۰ مترمربع و در سالن عطار برپا شده تا ۴۰ شرکت فعال در این حوزه از استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، تهران، آذربایجان غربی، قم، گیلان، اصفهان و یزد بتوانند جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

سلطانی این را هم گفت که در حاشیه این سه رویداد نمایشگاهی، برنامه آموزشی متنوعی در طول این چهار روز برگزار خواهد شد که از جمله آنها میتوان به رویداد‌های ورزشی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، رویداد‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، همایش و کارگاه‌های آموزشی لاته آرت و ورکشاپ تخصصی کست کنترل اشاره کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.