صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیش‌بینی وزش باد شدید و وقوع رعدوبرق در اغلب شهر‌های کشور (۱۹ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۶۲۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید و وقوع رعدوبرق در اغلب شهر‌های کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، بیان کرد: براساس نقشه‌های همدیدی، امروز (پنجشنبه، ۱۹ مهرماه) در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

وی گفت: جمعه (۲۰ مهرماه) در استان گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات شرق اردبیل و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، جنوب‌غرب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، در روز شنبه (۲۱ مهرماه) در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکز و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس، رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با تأکید بر اینکه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۲ و ۲۳ مهرماه) در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی، شمال و شرق آذربایجان شرقی، اردبیل و شمال خراسان شمالی، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد، گفت: همچنین شنبه و یکشنبه (۲۱ و ۲۲ مهرماه) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای استان‌های قزوین، البرز، تهران و شرق سمنان وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست. از پنجشنبه تا شنبه (۱۹ تا ۲۱ مهرماه) نیز دریای خزر متلاطم و مواج است.

وی در مورد آسمان تهران طی دو روز آینده نیز با بیان اینکه تهران در روز پنجشنبه (۱۹ مهرماه)، آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش باد دارد که پیش‌بینی می‌شود با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۹ درجه سانتی‌گراد باشد، اظهار کرد: همچنین برای روز جمعه (۲۰ مهرماه) آسمان تهران کمی ابری و وزش باد و گاهی افزایش باد با کمینه ۱۹ و بیشینه ۳۰ درجه پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.