صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آمادگی شورای عالی استان‌ها برای کمک به دولت چهاردهم

  • کد خبر: ۲۹۳۶۶۳
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: آمادگی شورای عالی استان‌ها برای کمک به دولت را به استاندار جدید خراسان رضوی، اعلام می‌کنیم.

مهدیه قمری | شهرآرانیوز؛ موسی الرضا حاجی‌بگلو امروز (پنجشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۳) در بیست‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی استان خراسان رضوی که در ساختمان شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه وعده صادق ۲ عملیاتی شد و اگر لازم باشد باز هم انجام خواهد شد، گفت: رژیم صهیونیستی متوجه شده که امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری ولی فقیه مسلمین آیت الله خامنه‌ای، متفاوت از گذشته است.

وی وعده صادق ۲ را پاسخی قاطع دانست و ادامه داد: جامعه شورای استان و کشور مانند جامعه مقاومت، آماده و منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب است.

رئیس شورای عالی استان‌ها ضمن گرامیداشت روز روستا و عشایر، این گروه از اقشار جامعه را در تولید، اقتصاد، امنیت غذایی، فرهنگ و گردشگری نقش‌آفرین عنوان کرد.

حاجی‌بگلو با اشاره به مبنا قرار دادن اقتصاد خرد در جامعه از سوی رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: لازم است مسئولین نگاهشان را به روستا و عشایر تغییر دهند؛ زیرا هنوز در بسیاری از روستا‌ها و مناطق عشایری امکانات بسیار کم است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از جامعه را روستاییان و عشایر تشکیل داده‌اند، افزود: اگر دولت‌ها و مسئولان همت بیشتری داشته باشند، مشکلات حاشیه شهر‌ها از جمله کاهش این مناطق و توسعه حمل‌ونقل جاده‌ای در روستا‌ها کاهش می‌یابد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تبریک روز کودک و پلیس، از زحمات پلیس برای حفظ امنیت کشور تقدیر کرد.

مصوبه هفت‌ساله‌شدن شورا‌ها در دستور کار قرار گرفت

وی با اشاره به انتخاب استاندار خراسان رضوی در روز گذشته، بیان کرد: انتخاب غلامرضا مظفری را تبریک می‌گوییم؛ البته با توجه به اینکه چهره سیاسی‌اقتصادی استاندار جدید خراسان رضوی هستند، این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم. انصافاً غلامرضا مظفری انسان توانمندی است.

حاجی‌بگلو با اشاره به اینکه از این ظرفیت در خراسان رضوی باید بهره‌مند شویم، گفت: در دیداری که چند روز قبل با غلامرضا مظفری داشتیم، انتظار شورا از استاندار استان و همکاری استانداری با شورا را از ایشان درخواست کردیم، البته چنین روحیه‌ای در ایشان وجود دارد. آمادگی شورای عالی استان‌ها برای کمک به دولت را به استاندار جدید خراسان رضوی اعلام می‌کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن مصوبه هفت‌ساله‌شدن شوراها، از اعضای شورا خواستار شد تا با همکاران خود که نسبت به این موضوع در شورا‌ها مخالف هستند، رایزنی کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.