صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اجرای یک طرح آزمایشی برای پرداخت تسهیلات و افزایش میزان اشتغال در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۹۳۷۰۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان رضوی گفت: یک طرح برای پرداخت تسهیلات، رفع بیکاری و افزایش میزان اشتغال در خراسان رضوی به طور آزمایشی اجرا شده است که در قالب اجرای این طرح، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان اقدام می‌کند.

مهدیه قمری | شهرآرانیوز؛ سعید نادری در بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی استان خراسان رضوی که صبح امروز (پنجشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۳) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه ۹۰، برخی مردم از وظایف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اطلاع نداشتند، در حالی که در حوزه‌های معیشت، مسکن، اشتغال و... این ستاد وظایفی داشته و دارد.

وی افزود: در حوزه مدرسه‌سازی، اگر مصوب شود این اقدامات توسط ستاد انجام می‌شود. مشخص نیست که دقیقاً در کدام منطقه، مدرسه‌سازی انجام شود، اما اعضای شورا می‌توانند در حوزه‌هایی که نیازمند به مدرسه و مسجد هستند، به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مکاتبه کنند تا در این عرصه اقدامات لازم انجام شود.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان رضوی از امکان ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات توسط ستاد در شهرستان‌های مختلف از طریق نیرو‌های ستاد فرمان امام(ره) در استان‌ها خبر داد و گفت: یک طرح برای پرداخت تسهیلات، رفع بیکاری و افزایش میزان اشتغال در خراسان رضوی به طور آزمایشی اجرا شده است که در قالب اجرای این طرح، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان اقدام می‌کند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.