صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت دام زنده در استان‌های مختلف کشور (۱۹ مهر ۱۴۰۳) | نرخ گوسفند در تهران رکورد شکست + جدول

  • کد خبر: ۲۹۳۷۱۴
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
قیمت دام زنده امروز (۱۹ مهر ۱۴۰۳) در آخرین ساعات کاری هفته، اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس داده‌ها و آمار منتشرشده، با توجه به شرایط مساعد آب‌وهوایی و مدیریت مناسب در تامین علوفه، بازار دام در حالت سکون به سر می‌برد. خراسان رضوی همچنان به عنوان ارزان‌ترین ارائه‌دهنده گوسفند زنده خودنمایی می‌کند.

دام زنده در استان تهران با قیمت متوسط ۲۴۵ هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. گوسفند زنده تا سقف ۳۱۰ هزار تومان در سطح پایتخت خریدوفروش می‌شود. گوساله زنده در این استان در رنج قیمتی بین ۱۸۰ هزار تومان تا ۱۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

در استان اصفهان، قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده در کشتارگاه‌ها از ۲۶۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. گوساله زنده نیز با نرخ برابر با استان تهران عرضه می‌شود.

در استان خراسان‌رضوی، شهروندان به ازای هر کیلوگرم گوسفند زنده مبلغی بین ۲۵۰ هزار تا ۲۶۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند. نرخ گوساله زنده در استان خراسان‌رضوی و مرکزی از ۱۸۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان متغیر است.

ساکنان استان فارس، دام زنده را بین ۲۷۰ هزار تا ۲۹۰ هزار تومان تهیه می‌کنند. گوساله زنده در این استان از ۱۷۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در استان همدان و چهارمحال‌وبختیاری گوسفند زنده با همان نرخ ثابت روز‌های گذشته بین ۲۷۰ هزار تا ۲۹۰ هزار تومان معامله می‌شود. گوساله زنده در استان همدان با معقول‌ترین قیمت بین ۱۸۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان نوسان دارد.

نرخ گوسفند زنده در استان مرکزی و تهران، از یک کفه قیمتی برخوردارند. گوساله زنده در این محدوده از قیمت ۱۸۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان برخوردار است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.