صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تاج‌فیروز: مشهد ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی، ملی و بین‌المللی دارد

  • کد خبر: ۲۹۳۷۳۵
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: مشهد ظرفیت و زیرساخت‌های فوق‌العاده‌ای برای برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی، ملی و بین‌المللی دارد و اغلب ورزشکاران علاقه‌مند هستند که باازی‌های خود را در این شهر برگزار کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا تاج‌فیروز در ابتدای افتتاحیه هفتمین المپیاد ورزشی کانون وکلای دادگستری کشور که در هتل حیات طرقبه برگزار شد، اظهار کرد: مشهد ظرفیت و زیرساخت‌های فوق‌العاده‌ای برای برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی، ملی و بین‌المللی دارد. با توجه به حضور بارگاه ملکوتی امام رئوف (ع) در مشهد، اغلب ورزشکاران علاقه‌مندند به بهانه زیارت امام رضا (ع) به مشهد مشرف شده و بازی‌های خود را در این شهر برگزار کنند.

در ادامه حسن حسن‌زاده، رئیس کانون وکلای دادگستری خراسان رضوی، اظهار کرد: مشاغل حقوقی از جمله قضاوت و وکالت از جمله مشاغل استرس‌زا و پرفشار جامعه محسوب می‌شود، از همین رو نیاز است تا با انواع مختلف فشار‌های روانی و جسمانی که بر همکاران ما وارد می‌شود، مقابله کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین روش‌ها برای مقابله با استرس، ورزش است. در این مراسم گرد هم آمدیم تا همکاران و دوستان خود را تشویق کنیم تا ورزش را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند تا بخشی از استرس آنان فروکش کند. قطعا همایش‌های اینچنینی می‌تواند تاثیر فراوانی در کنترل استرس داشته باشد. در المپیاد‌های ورزشی که همکاران ما از سراسر کشور مهمان یک استان می‌شوند، در واقع با فرهنگ و رسوم آن استان نیز آشنا می‌شوند.

در ادامه این همایش نیز محمد صابونچی، رئیس کمیسیون ورزشی اسکودا نیز در این همایش تصریح کرد: کمیسیون ورزشی کانون وکلا برای تداوم برگزاری سنت این المپیاد ورزشی، تلاش کرده تا این دوره از مسابقات با المپیاد‌های پیشین متفاوت باشد، از همین رو رشته شطرنج در ۲ بخش آقایان و بانوان به این دوره از مسابقات اضافه شده است.

وی بیان کرد: در هفتمین دوره المپیاد ورزشی کانون وکلای دادگستری سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی، ۶۲۱ ورزشکار در قالب ۵ رشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در این المپیاد ۱۹ تیم فوتسال، ۱۱ تیم والیبال بانوان، ۹ تیم والیبال آقایان، ۸ تیم شطرنج و ۹ تیم تنیس روی میز شرکت کرده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.