صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

موج نارضایتی از عملکرد مدیران استقلال| چرا سرمربی خارجی معرفی نمی‌شود؟

  • کد خبر: ۲۹۳۸۰۳
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
مدیران باشگاه استقلال و در راس همه شهریاری قول داده بودند که بعد از برکناری جواد نکونام بلافاصله از سرمربی جدید خارجی رونمایی خواهند کرد که تا کنون هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از جدایی جواد نکونام از استقلال مدیران این باشگاه اعلام کرد در حداقل زمان ممکن اقدام به انتخاب سرمربی جدید خارجی خواهند کرد تا به جای جواد نکونام سکان هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

در واقع نکونام اخراج شد تا یک سرمربی بزرگ خارجی استقلال را هدایت کند، اما درحالی که زمان قابل توجهی از برکناری جواد نکونام می‌گذرد، اما هیچ تصمیمی در خصوص انتخاب جانشین سرمربی سابق استقلال اتخاذ نشده است.

مدیران استقلال در تصمیمی از سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت این تیم رونمایی کردند، اما همچنان هواداران این باشگاه و همچنین بسیاری از پیشکسوتان استقلال انتظار دارند مدیران باشگاه به سرعت زمینه ساز حضور سرمربی خوب خارجی شوند.

درواقع با وجود برتری سهراب بختیاری‌زاده در بازی با هوادار، اما انتظارات به این سمت و سو در حرکت است که تحت هر شرایطی سرمربی خارجی جدید استقلال از سوی مدیران این باشگاه معرفی شود که تا کنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

مدیران باشگاه استقلال در روز‌های اخیر مذاکراتی با یک مربی فرانسوی به نام پل لو گن داشتند که در نهایت مشخص شد این مربی راضی به حضور در ایران نیست، اما سوال این است که چرا مدیران باشگاه استقلال در قدم اول از این سرمربی فرانسوی سوال نکردند که برای حضور در ایران در شرایط فعلی آمادگی دارد یا خیر؟!

ظاهرا مدیران باشگاه استقلال ابتدا بر سر دستمزد با گزینه خود مذاکره می‌کنند و بعد از آن از سرمربی مورد نظر تازه سوال می‌پرسند که برای حضور در ایران تمایل دارد یا خیر؟!

البته برخی معتقدند که این رفتار نشات گرفته از بی میلی مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید است و ظاهرا دست‌هایی در کار است که مانع از حضور سرمربی جدید خارجی در استقلال می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.