صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هفته گذشته، چه بر سر بازار‌های مالی آمد؟ | کاهش هیجان، باوجود جو رسانه‌ای (۲۱ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۸۴۲
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
حسن کاظم‌زاده، کارشناس بازار‌های مالی، معتقد است: در هفته گذشته، قدری از تنش‌ها کاسته شد و احتمال انتقام شدید اسرائیل در قبال وعده صادق۲ کاهش یافت. هم‌زمان با انتشار آمار‌های تورم مصرف‌کننده و تولیدکننده ایالات متحده، سیگنال‌های متفاوتی به بازار داده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن کاظم‌زاده، کارشناس بازار‌های مالی، در صفحه شخصی خود نوشت: اونس طلا با افت‌وخیز در نهایت ۷ دلار بالاتر از هفته پیش ایستاده و عدد ۲۶۵۷ را نشان می‌دهد. دلار نیز کمی از سقف این هفته خود پایین آمد و ۶۳ هزار و ۵۵۰ تومان است که ۸۵۰ تومان بالاتر از قیمت پایانی هفته پیش بسته شده است.

مثقال طلای ۱۷عیار (مظنه) به محدوده ۱۷.۶۹۰ میلیون تومان رسیده است و طلای ۱۸عیار ۴.۰۸۳ میلیون تومان معامله می‌شود؛ طلا ۱.۳ درصد رشد نسبت به هفته گذشته داشته و حباب طلا ۱۰ هزار تومان در هر گرم است. 

سکه امامی هم ۴۹.۶۵۰ معامله شد و ۷۰۰ هزارتومان از هفته پیش بازده داشت. حباب سکه به محدوده ۹.۸۷۵ میلیون تومان رسیده و ۳۰ هزارتومان از هفته پیش متورم‌تر شده است. گواهی سپرده پیوسته سکه بورس کالا نیز ۴۹.۴۳۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

در دو حراج ۵۶ و ۵۷ مرکز غیرقانونی مبادله نیز مجموعاً ۲۱۶ کیلوگرم شمش استاندارد به نرخ میانگین موزون ۵.۴۱۵ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت. گواهی سپرده پیوسته شمش طلای بورس کالا در روز پنجشنبه ۵۴۶.۲۰۱ هزارتومان بسته شد که معادل شمش ۵.۴۶۲ میلیارد تومانی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.