صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه، ۲۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش چهاردرجه‌ای دما

  • کد خبر: ۲۹۳۸۷۳
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از کاهش چهاردرجه‌ای دما در مشهد و خراسان رضوی در روز یکشنبه، خبر داد.

علی الهی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، برای امروز و فردا در خراسان رضوی، باد نسبتاً شدید تا شدید همراه با خیزش گردوخاک در نواحی بادخیز شرق و جنوب پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین برای خراسان رضوی از امشب افزایش ابر و برای نواحی کوهستانی احتمال بارش پراکنده وجود دارد، به‌طوری‌که فردا در سطح استان، شرایط نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط، رگبار باران و وقوع رعدوبرق را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای شهر مشهد نیز از بعدازظهر امروز، افزایش ابر، وزش باد و خیزش گردوخاک پیش‌بینی کرد.

الهی از کاهش چهاردرجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی طی فردا (یکشنبه، ۲۲ مهرماه) خبر داد و گفت: برای روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه به تناوب افزایش یا کاهش یک تا دودرجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، فریمان با دمای ۷ و تایباد با دمای ۳۵ به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و طی این مدت، بیشینه و کمینه دمای شهر مشهد ۳۱ و ۱۴ درجه به ثبت رسیده است.

به گفته کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین وزش باد در شهر سبزوار با سرعت ۴۰ کیلومتربرساعت گزارش شده است.

وی افزود: دمای مشهد امروز بین ۱۴ تا ۲۹ درجه خواهد بود و فردا در گرم‌ترین ساعت به ۲۵ درجه خواهد رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.