صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیکر شهید نیلفروشان در مشهد تشییع خواهد شد | رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر شهید نیلفروشان نماز می خوانند

  • کد خبر: ۲۹۳۹۷۸
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: مراسم تشییع باشکوه پیکر شهید نیلفروشان علاوه بر اصفهان در شهرهای تهران و مشهد نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار مجتبی فدا بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید عباس نیلفروشان اظهار کرد: پیکر مطهر شهید نیلفروشان در عملیات تفحص پیدا شده و در اولین فرصت به میهن اسلامی انتقال داده خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم مشتاق استان اصفهان پیگیر مراسم تشییع و خاکسپاری شهید هستند، جلسه‌ای با خانواده شهید برگزار شد و در این زمینه تصمیم گیری شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با بیان اینکه مردم اصفهان همچون همیشه که در تشییع پیکر شهدا از جمله تشییع پیکر شهدا در ۲۵ آبان، تشییع پیکر سرلشکر حجازی، شهید محمدرضا زاهدی و تشییع پیکر دیگر شهدای راه حق حضور داشتند، این بار نیز حماسه خواهند آفرید، افزود: مراسم تشییع این شهید بزرگوار پس از انتقال به ایران برگزار خواهد شد.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده پیکر مطهر شهید نیلفروشان بعد از بازگشت به وطن، ابتدا به مشهد مقدس و تهران منتقل خواهد شد و مقام معظم رهبری نماز میت را اقامه خواهند کرد و پس از آن پیکر شهید در اصفهان تشییع خواهد شد.

منبع: مهر/تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.