صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال استان خراسان رضوی | همه‌چیز به شهرستان‌ها ختم می‌شود!

  • کد خبر: ۲۹۴۰۰۹
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان خراسان‌رضوی به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، قطار رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان در رده سنی بزرگ‌سالان آرام‌آرام سرعت می‌گیرد و به چشم‌برهم‌زدنی هفته دوم این مسابقات نیز به پایان رسید؛ رقابت‌هایی که آخر هفته در شهرهای مختلف استان برگزار شد و از آن می‌توان فهمید که همه‌چیز در این لیگ حول تیم‌های شهرستانی می‌چرخد. در این مسابقات بیست تیم در قالب دو گروه ده‌تیمی با یکدیگر مبارزه می‌کنند و در این میان هشت تیم مشهدی و دوازده تیم شهرستانی هستند. به عبارتی، اکثریت تیم‌های این لیگ شهرستانی هستند و شاید طبیعی باشد که در پایان هفته دوم در بالا و پایین جدول همه‌چیز به این تیم‌ها ختم شود.

گروه اول| نگین سناباد، مدافع اعتبار مشهد

در گروه نخست رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان تیم نگین سناباد مشهد صدرنشین است. صدرنشینی این تیم از مشهد درحالی است که آن‌ها در دو بازی اولشان دو پیروزی کسب کرده‌اند و شش‌امتیازی هستند. البته آن‌ها در جایگاه دوم جدول امید نیشابور را می‌بینند که این تیم هم شش‌امتیازی است و فقط به لطف گل زده بیشتر صدرنشین هستند. نگین سناباد این هفته با یک گل از سد همشهری میثم مشهد گذشت و امید نیشابور نیز با همین نتیجه سرایش مشهد را از پیش رو برداشت تا هر دو تیم شش‌امتیازی و بالانشین شوند. در جدول گروه اول دو تیم شهرستانی قعرنشین هستند و هنوز نتوانسته‌اند در این دو هفته امتیازی به حساب خود واریز کنند. تیم‌های مهدیار نیشابور و آبی‌پوشان گناباد در این گروه بدون امتیاز هستند. البته تیم میثم مشهد هم که یک‌امتیازی و در رتبه هشتم است، خطر سقوط به پلی‌اوت را احساس می‌کند.

گروه دوم| مقتدر مانند گاز سرخس

در گروه دوم این مسابقات تیم گاز سرخس در همین دو هفته برای دیگرتیم‌ها شاخ‌وشانه‌ای جدی کشیده است؛ تیمی که به نظر از همین حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این پیکارهاست. گاز سرخس این هفته در خانه بی‌رحم ظاهر شد و توانست 5بر0 از سد خیام‌بتن نیشابور بگذرد و با این پیروزی شش‌امتیازی شود و با تفاضل گل خوب در صدر باشد. سرخسی‌ها بازی اولشان را هم 3بر1 برده بودند، اما تیم دوم این جدول شاهین تربت‌حیدریه است؛ تیم شهرستانی دیگری که شش‌امتیازی است و این هفته با دو گل میزبانش سعید نیشابور را شکست داد. در جدول این گروه دو تیم نیشابوری وضعیت بغرنجی دارند و هردو بدون امتیاز در قعر هستند. سعید نیشابور و خیام‌بتن هردو بدون امتیاز هستند و در منطقه سقوط قرار گرفته‌اند. البته آفرین مشهد هم دیگرتیم بدون امتیاز است که به‌دلیل تفاضل گل بهتر در منطقه پلی‌اوت و امیدوار به روزهای آینده است. نکته جالب دیگر در این گروه سومی تیم عالی‌حرفه‌ای است؛ تیم مشهدی که انتظار می‌رود از مدعیان این لیگ باشد و این هفته مقابل دهداری، تیم همشهری، به تساوی بدون گل رسید تا از صدر فاصله دو امتیازی بگیرد. البته در هفته‌های باقی‌مانده این جایگاه‌ها به دفعات عوض خواهد شد.

هفته مهم در پیش است

هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان از چهارشنبه شروع می‌شود و اولین بازی هفته را امید نیشابور و شهباز مشهد برگزار می‌کنند. پنجشنبه سه بازی انجام می‌شود که مهم‌ترینش دیدار فجر بیدخت و شاهین تربت‌حیدریه است. جمعه چهار بازی برگزار می‌شود و نبرد دهداری و گاز سرخس جذاب‌ترین و مهم‌ترین بازی هفته است. شنبه پیام توس به مصاف عالی‌حرفه‌‎ای می‌رود و آخرین بازی هفته هم یکشنبه بین میثم و منتظران تایباد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.