صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

صحبت‌های قالیباف در پایان سفر به لبنان (۲۱ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۰۱۲
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آن تصمیمی که ملت، دولت لبنان و مقاومت بگیرند جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد باقر قالیباف عصر امروز (شنبه) در پایان سفر به لبنان در یک نشست خبری گفت: دیدار‌هایی با آقای نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور و آقای نبیه بری، رئیس مجلس داشتم و همچنین یک نشست مفصل با رؤسای گروه‌های سیاسی، مجاهدین و نمایندگان سیاسی داشتم. یک بازدید از آخرین محل بمباران در ضاحیه داشتم که با مردم آن‌جا و آن محل بازدید داشتم.

وی افزود: دو نکته مهم در مذاکرات بود؛ اول بحث چگونگی رسیدگی به مشکلات مجروحین و رسیدگی به آوارگان و بیش از یک میلیون نفری است که در آثار تهاجم‌ها و بمباران‌ها بی‌خانمان شدند. با دولت صحبت کردیم که جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد مسیر کوریدور هوایی به بیروت را فراهم کند تا بتوانیم کمک رسانی خوب و دقیقی را زیر نظر دولت در اینجا برای رسیدگی به مشکلات مردم آسیب دیده از بمباران‌ها برقرار کنی.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه مسائل سیاسی صحبتی که با دوستان شد این است که آن تصمیمی که ملت، دولت لبنان و مقاومت بگیرند جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت خواهد کرد.

وی افزود: در این چند ساعتی که در لبنان بودم و با گروه‌ها و مقامات مختلف صحبت کردم؛ بسیار خوشحالم که امروز بگوییم به مردم ایران و همه امت اسلامی که مقاومت و روحیه سلحشوری مردم لبنان با هر گرایش و هر مذهبی است. این اتحاد ملی و این استحکام مقاومت بدون شک سند افتخار و پیروزی در عرصه میدان و عرصه مسائل سیاسی است. آرزوی سلامتی توأم با شادابی نشاط و موفقیت برای امت اسلامی به ویژه مردم لبنان و فلسطین دارم.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.