صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از خرابی یکی از دستگاه‌های شارژ من کارت در خیابان عبدالمطلب مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۲۹۴۱۴۶
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
پاسخ سرپرست روابط عمومی سازمان فاوا به مشکل مطرح شده توسط شهروند در مورد دستگاه‌های شارژ من کارت.

به گزارش شهرآرانیوز، تردد با وسایل نقلیه عمومی کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و پاکیزگی شهرها می‌کند. بنابراین در اغلب کلان‌شهرهای دنیا، متولیان شهری مستمرا به دنبال رفع مشکلات و سهولت دسترسی شهروندان به این وسایل حمل‌ونقل عمومی هستند.

در این میان خرابی دستگاه‌های شارژ من‌کارت و عدم کارکرد برخی از آن‌ها یکی از مسائلی است که دسترسی شهروندان به وسایل حمل‌‌ونقل عمومی را دچار مشکل می‌کند.

به دنبال همین موضوع، یکی از شهروندان چند روز قبل به شهرآرا پیامک داد: مدتی است دستگاه شارژ من‌کارت در ایستگاه اتوبوس روبه‌روی درمانگاه عبدالمطلب خراب شده است. با توجه به اینکه در این نزدیکی دستگاه شارژ من‌کارت وجود ندارد از اتوبوس‌رانی تقاضا داریم به تعمیر آن اقدام کند.

شهرآرا مشکل این شهروند را با سرپرست روابط عمومی سازمان فاوا درمیان گذاشت. وحید رهبر گفت: در بررسی انجام شده دستگاه مد نظر دارای تراکنش است. وی گفت: باید به این موضوع اشاره کرد که برخی مواقع به دلیل اختلالات بانکی امکان دارد دستگاه به صورت موقت خارج از سرویس شود. بنابراین مشکل این شهروند نیز همین مورد بوده است و به احتمال بسیار در همان لحظه مراجعه شهروند دستگاه با اختلال بانکی روبه‌رو بوده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.