صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دیدار مردمی فرماندار مشهد و رؤسای ادارات | پیگیری مطالبه‌های شهروندان

  • کد خبر: ۲۹۴۳۴۸
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
امروز (دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۴۰۳)، فرماندار مشهد و رؤسای ادارات در قالب برنامه «میز خدمت» در مسجد یکی از محله‌های مشهد، با مردم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری، فرماندار مشهد و جمعی از رؤسای ادارات در قالب برنامه «میز خدمت» با حضور در مسجد حضرت امام سجاد(ع) واقع در خیابان اندیشه ۱۹، به صورت بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره پاسخگوی مطالبه‌های شهروندان بودند.

فرماندار مشهد مقدس دوشنبه، ۲۳ مهر، در رابطه با این میز خدمت اظهار کرد: همواره در برنامه‌های میز خدمت بر اساس تنوع مطالبه‌های مردمی، مدیران دستگاه‌های مربوطه را در مساجد به‌خط می‌کنیم تا روند پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان عزیز تسهیل شود.

داوری افزود: پس از بررسی مشکلات مردم، مطالبه‌ها در میز خدمت به دستگاه‌های مربوطه ارجاع و تصمیمات لازم برای مرتفع‌شدن این درخواست‌ها اتخاذ می‌شود.

وی در پایان، خطاب به مسئولان تأکید کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند. بر این اساس، نگاه مدیران به مشکلات مردم باید به شکل گره‌گشایی باشد تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

گفتنی است نماینده عالی دولت در این برنامه به همراه معاونین و رؤسای ادارات، به مطالبه‌های ۱۹۲ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات مقتضی لازم را برای تسهیل این مشکلات صادر کردند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.