صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر | در انتظار سورپرایز‌های قلعه نویی

  • کد خبر: ۲۹۴۴۰۰
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به مصاف قطر می‌رود که امیر قلعه نویی ۳ مهره خودش را در اختیار ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی عصر فردا (سه شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳) به مصاف قطر می‌رود که امیر قلعه نویی ۳ بازیکن خودش را در اختیار ندارد. سامان قدوس و حردانی به دلیل محرومیت در این بازی غایب هستند و ابوالفضل جلالی هم بخاطر مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک کرد. در این شرایط و باتوجه به غیبت ادامه دار کنعانی زادگان، بازهم باید شاهد اتفاقات ویژه در ترکیب تیم ملی کشورمان باشیم.

بدین ترتیب انتظار می‌رود آریا یوسفی ستاره جوان سپاهان در پست دفاع راست به میدان برود و امید نورافکن هم که این روز‌ها در خط میانی ملوان بازی می‌کند، برای این مسابقه احتمالا به سمت چپ خط دفاعی خواهد رفت.

در قلب خط میانی هم علی نعمتی در بازی مقابل ازبکستان نشان داد می‌تواند گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی کنعانی زادگان باشد. همچنین احتمالا باتوجه به آمادگی مهدی قایدی و آشنایی این بازیکن با تیم‌های عربی، شاهد حضور این بازیکن در ترکیب اصلی باشیم.

انتظار می‌رود تیم ملی فردا با ترکیب ترکیب احتمالی علیرضا بیرانوند، آریا یوسفی، شجاع خلیل زاده، علی نعمتی، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، علی قلی زاده، محمد قربانی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و مهدی قایدی به زمین برود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.