صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مرگ مقنی بر اثر ریزش دیوار چاه در نیشابور (۲۳ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۴۵۶
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: یک مرد مقنی ۶۰ ساله امروز دوشنبه به داخل چاهی عمیق در این شهرستان رفته بود که به دلیل ریزش دیوار چاه از میانه آن سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل اسدی با اعلام این خبر افزود:در پی تماس یکی از اهالی روستای "کاریزک کال" با سامانه ۱۲۵، در ساعت ۹:۳۴ دقیقه مبنی بر سقوط یک مقنی به داخل چاه بلافاصله نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی به همراه سه نیروی پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران آتش نشان پس از رسیدن به محل و بررسی موقعیت حادثه با نصب سه پایه نجات و ابزار فنی به داخل چاه رفته و جسد این مرد ۶۰ ساله را از عمق ۷۰ متری چاه بالا کشیدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با اشاره به این که عملیات کشف و انتقال جسد به بالای چاه حدود سه ساعت زمان برد افزود: با توجه به عمق بسیار زیاد چاه مزبور و طولانی شدن عملیات، یکی از نجاتگران سازمان دچار افت فشار و نارسایی تنفسی شد که ماموران اورژانس حاضر در محل به مداوای وی پرداختند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، ۱۱۵ نیروی عملیاتی، هفت ایستگاه آتش‌نشانی در شهر نیشابور و ۲ پست عملیاتی در شهرک صنعتی عطار و مجتمع فولاد خراسان دارد.

شهرستان نیشابور با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.