صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ترامپ: سلیمانی یک ژنرال بزرگ ایرانی بود و می‌خواست ارتش آمریکا را نابود کند + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۴۵۵۷
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
رئیس جمهور پیشین آمریکا در اظهاراتی شهید سلیمانی را فردی بزرگ توصیف کرد و مدعی شد که او قصد نابودی ارتش ایالات متحده را داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات پیش رو در این کشور درباره تصمیم خود برای صدور دستور حمله تروریستی به خودرو حامل سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب در فرودگاه بغداد که به شهادت او و همراهانش منجر شد، گفت او. یک شخصیت بسیار بزرگ ایرانی بود.

ترامپ در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر (۱۵ آبان‌ماه) آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در مورد مسائل مهمی مانند چین، ایران، رژیم صهیونیستی، آرای رنگین پوستان، مساله مهاجران و افول آمریکا صحبت کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره خرید نفت ایران توسط چین با بیان اینکه پکن را در این موضوع مقصر نمی‌داند، مدعی شد: به چین گفتم این کار را نکند و گوش کردند، زیرا به آنها گفتم که اگر (به خرید نفت از ایران) ادامه دهید، دیگر نمی‌توانید با آمریکا تجارت کنید.

اینجا ببینید:

ترامپ همچنین با ادعای اینکه «زمانی که من رئیس‌جمهور بودم، ایرانی‌ها جرئت حمله به نیروهای آمریکایی را نداشتند» گفت: من سلیمانی را از میان برداشتم چون می‌خواست ارتش ما را نابود کند. سلیمانی واقعاً یک ژنرال بزرگ بود، او یک ژنرال بزرگ ایرانی بود. اما آنها در زمان من هرگز به نیروهای آمریکایی حمله نکردند.

او در بخش دیگری از این مصاحبه به موضوع افول آمریکا پرداخت و گفت: ما ملت شکست خورده‌ای هستیم، از گفتن این حرف بدم می‌آید اما ما ملتی هستیم که در حال انحطاط شدید هستیم و رهبری داریم که در انحطاط بزرگ است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.