صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همت عالی مدیریت شهری مشهد در حوزه خانواده و زنان

  • کد خبر: ۲۹۴۵۵۸
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
حجت‌الاسلام و‌المسلمین نصرا... پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از اقدامات مدیریت شهری مشهد در حوزه بانوان قدردانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از چالش‌های امروز ما در حوزه بانوان، کمبود تحرک و لزوم افزایش آن است. خوشبختانه به این موضوع شورای شهر مشهد توجه دارد و اقدامات مدیریت شهری نشان از همت عالی شورای اسلامی شهر و شهرداری به مسائل فرهنگی است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین نصرا... پژمانفر در جلسه کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه پیوسته سعی بر این داشته‌ایم که ارتباط مؤثر و کارآمدی با بانوان در سطح شهر برقرار کنیم، بیان کرد: از سوی دیگر، پیوسته پیگیر مسائل آنها بوده‌ایم و در موضوع‌های متنوع، رفع دغدغه‌های آنها را در دستورکار داریم.

وی در ادامه گفت: اقدامات و تلاش‌های مختلفی را در حوزه بانوان و خانواده انجام داده‌ایم که طرح جوانی جمعیت یکی از آنهاست و از مجلس نهم پیگیر آن بوده‌ایم.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل در طرح جوانی جمعیت، تقویت رغبت به ازدواج در جوانان بوده؛ چرا که سن ازدواج در کشور روندی افزایشی داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پژمانفر با بیان اینکه یکی از چالش‌های امروز ما در حوزه بانوان، کمبود تحرک و لزوم افزایش آن است، تصریح کرد: خوشبختانه به این موضوع شورای شهر مشهد توجه دارد و اقدامات مدیریت شهری نشان از همت عالی شورای اسلامی شهر و شهرداری به مسائل فرهنگی است.

وی گفت: مصداق بارز این توجه را در احداث سایت بانوان در بوستان‌های بزرگ‌مقیاس شهری، چون کوهسنگی، وکیل‌آباد و ... شاهد هستیم که با حفظ حریم خانواده و بانوان می‌توانند از امکانات بهره ببرند و این اقدام با برکتی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.