صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اختلال در پرداخت ارز مشکلی در انجام پرواز‌های خارجی ایجاد نکرد

  • کد خبر: ۲۹۴۶۵۴
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) گفت: بانک مرکزی تغییراتی در سامانه داشته است که باعث قطعی سیستم تخصیص ارز در چند شب گذشته بین ساعت‌های ۴ تا ۴:۳۰ دقیقه بامداد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد صالحی با بیان اینکه علت اختلال در سیستم های تخصیص ارز در ترمینال های شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ناشی از سیستم های بانک مرکزی  بوده است، گفت: بانک مرکزی تغییراتی در سامانه داشته است که باعث قطعی سیستم تخصیص ارز در چند شب گذشته بین ساعت‌های ۴ تا ۴:۳۰ دقیقه بامداد شده است.

وی ادامه داد: روز گذشته  فرودگاه امام خمینی با بانک ملی و پلیس گذرنامه جلسه برگزار کرد و اعلام شد که سیستم  پرداختی فرودگاه مشکلی ندارد.

صالحی اظهار کرد:  قطعی سیستم  پرداخت ارز از سوی بانک مرکزی  بوده  است و به زودی مشکل برطرف می شود  و سیستم شهر فرودگاهی مشکلی ندارد‌.

معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی امام خمینی بیان کرد: برای اینکه مشکلی در پروازهای مسافران ایجاد نشود پیشنهاد دادیم که در ساعات  قطعی سیستم به صورت دستی ارز را  به مسافران تخصيص دهند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: با توجه به آنکه کروی پروازی تایم مشخصی دارد اما سعی کرده‌ایم در این شرایط به گونه ای هماهنگی ایجاد کنیم که مشکلی در روند پرواز‌ها ایجاد نشود.

منبع:مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.