صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اولین جشنواره فرهنگی هنری شمسا در مشهد آغاز به کار کرد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۹۴۶۶۶
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع)گفت: اولین جشنواره فرهنگی هنری شمسا با رویکرد تولید پوشاک ایرانی اسلامی در مشهد آغاز به کار کرد.

رویا حیدرزاده در گفت وگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه اولین جشنواره فرهنگی هنری شمسا با رویکرد تولید پوشاک ایرانی اسلامی آغاز به کار کرد،اظهار کرد: هنرمندان بسیاری در استان خراسان رضوی در زمینه طراحی دوخت داریم که با ذوق و سلیقه ایرانی وبا اصالتی که زنان خراسانی در این حوزه هنری دارند می‌توانند طرح‌های ایرانی اسلامی فاخر تولید کنند.

وی با بیان اینکه مهم است در شهر مذهبی و زائر پذیر مشهد مدل‌های اسلامی به تولید انبوه برسد،افزود:مشهد به عنوان قطب تولید پوشاک در کشور میتواند صاحب اثر باشد و متناسب با ذوق و سلیقه و هنر ایرانی و شئونات اسلامی تولید اثرداشته باشند وشاهد تولید انبوه این آثار زیبا باشیم که بانوان بتوانند به راحتی  به پوشاک اسلامی بانوان دسترسی داشته باشند، لذا انتظار داریم که تولید کنندگان حمایت لازم انجام دهند تا این آثار به تولید انبوه برسد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع)گفت:شمسا به معنی شبکه مد و لباس سالم ایرانی اسلامی در چهار سطح دانش آموزی، دانشجویی، ویژند‌ها و آزاد برگزار شد حدود ۴۵۰ اثر و طرح به دبیرخانه رسید که از بین آنها ۳۵ اثر برگزیده شد.

 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.