صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

صنایع لبنی فعلا عرضه ۴ محصول لبنی تنظیم‌بازار را داشته باشند

  • کد خبر: ۲۹۴۸۳۲
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صنایع لبنی باید دوباره عرضه چهار محصول لبنی تنظیم‌بازار را آغاز کنند و تا زمانی که سازمان حمایت نرخ‌های جدیدی برای لبنیات اعلام نکند، ملاک ما نرخ‌های قبلی است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود امرالهی اظهار داشت: بعد از تغییرات قیمتی که در لبنیات عرضه شده در بازار مشاهده شد به تمام استان‌ها ابلاغ شده است که با هرگونه گرانفروشی لبنیات برخورد شود که بعد از صحبت‌های انجمن صنایع لبنی درباره نحوه قیمت گذاری نظارت‌های ما تشدید شده است.

وی گفت: ۴ قلم محصول تنظیم بازار معیار مصرف مردم است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم و با تعزیرات حکومتی نیز گشت مشترکی برای برخورد با این گران فروشی‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: صنایع لبنی باید دوباره عرضه ۴ محصول لبنی تنظیم بازار را آغاز کنند و تا زمانی که سازمان حمایت نرخ‌های جدیدی برای لبنیات اعلام نکنند ملاک ما نرخ‌های قبلی است.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت:شیر خام کالای یارانه‌ای است و برای تولید این محصول از نهاده‌های یارانه‌ای استفاده می‌شود، در نتیجه صنایع نیز باید ۴ قلم کالای تنظیم بازاری را به صورت مکفی تولید کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.