صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تجربه دو نقش متفاوت ترلان پروانه در دو سریال شبکه خانگی که جمعه‌ها پخش می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۴۹۶۹
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
«غربت» و «گردن زنی» دو سریال جدید ترلان پروانه هستند که هر دو جمعه‌ها پخش می‌شوند و او در این دو مجموعه دو نقش متفاوت را ایفا می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ترلان پروانه متولد ۱۳۷۷ است، او یکی از دختران بازیگر و جوان سینما و تلویزیون است که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

«غربت» و «گردن زنی» دو سریال جدید ترلان پروانه هستند که هر دو جمعه‌ها پخش می‌شوند و او در این دو مجموعه دو نقش متفاوت را ایفا می‌کند.

«غربت» و «گردن زنی» دو سریال جدید ترلان پروانه هستند که هر دو جمعه‌ها پخش می‌شوند. هر دو نقش او دخترانی متعلق به طبقه محروم است که یکی آرام و تا حدودی منطقی است و دیگری رگه‌هایی از خشونت کلامی و رفتاری دارد. از این بازیگر همچنین فیلم «مصائب شیرین ۲» به اکران آنلاین رسیده و حسابی در کانون توجه است. او در «غربت» ایفاگر نقش یکی از دختران حاشیه‌نشین پایتخت به نام وحیده است.

مشکل جسمی دارد و در عین حال مثل دیگران رویای خوشبختی درسر می‌پروراند. مورد توجه یک پسر است، اما نمی‌خواهد وارد رابطه شود. وجه مثبت بازی پروانه همین خویشتنداری در بروز علاقه قلبی و ترحمی است که از نگاهش می‌بارد.

احتمالا با پیچش قصه «غربت»، چالش پروانه دوچندان خواهد شد. طناز نام کاراکتر ترلان پروانه در «گردن زنی» است. دختری از طبقه زیرین جامعه که در حال نقشه برای کمک به نامزدش شاهرخ، گیر افتاده. سهم او از سریال زیاد نبوده، اما در همین مقدار موفق به ترسیم شمایلی باورپذیر از شخصیت شده. نوع رفتار و گفتار متفاوت کاراکتر از جمله عوامل این موفقیت است.

منبع: هفت صبح

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.