صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علیزاده در هندبال ماندگار شد

  • کد خبر: ۲۹۵۰۱۶
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
رضا علیزاده برای دومین بار متوالی به عنوان رئیس هیات هندبال خراسان رضوی انتخاب شد

به گزارش شهرآرنیوز، مجمع انتخاب رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی با حضور ۲۸ عضو از ۳۰ عضو این مجمع از جمله پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و تاج‌فیروز مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده مربیان، باشگاه‌ها، شهرستان‌ها و سایر اعضا برگزار شد.

این مجمع در حالی برگزار شد که جواد زارعی و رضا علیزاده (رئیس فعلی این هیئت) دو کاندید این مجمع انتخابی بودند  و برای کسب کرسی ریاست این هیات برای اعضای این مجمع به بیان برنامه‌ها و اهداف خود پرداختند.

زارعی که پیش از این هم سابقه‌ای ۴ ساله در ریاست هیئت هندبال استان داشت و  در برنامه‌های خود به عنوان کاندیدا به تقویت و توسعه ارتباط و تعامل این مجموعه با بخش‌های مختلف مانند دستگاه‌های دولتی و عمومی و بخش خصوصی و همچنین رسانه‌ها اشاره کرد.

در طرف دیگر هم علیزاده به تشریح عملکرد خود در این هیات از جمله افزایش تیم‌های رده سنی پایه، نوجوانان و جوانان، فعالسازی شهرستان‌ها، رشد ورزشکاران ملی پوش و همچنین افزایش تعداد برگزاری دوره‌های آموزشی پرداخت. 

در پایان پس از رای‌گیری از اعضای مجمع،  رضا علی زاده توانست با کسب  رای از مجموع ۲۸  رای ماخوذه برای دومین بار به عنوان رئیس هیئت هندبال خراسان رضوی انتخاب شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.