صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش انصارالله یمن به بمباران بمب‌افکن‌های بی ۲ آمریکایی

  • کد خبر: ۲۹۵۰۳۶
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
عضو جنبش انصارالله یمن با اشاره به حملات اخیر آمریکا و انگلیس علیه مناطقی در یمن تاکید کرد، آمریکا بهای تجاوز خود را خواهد پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، «نصرالدین عامر» معاون رئیس سازمان رسانه‌ای انصارالله با تاکید بر رویکرد ثابت و تزلزل‌ناپذیر یمن در حمایت از فلسطین و لبنان تاکید کرد که آمریکا بهای تجاوز خود را پرداخت خواهد کرد.

پیش از این رسانه‌های وابسته به انصارالله از انجام ۹ حمله هوایی از سوی آمریکا و انگلیس به دو منطقه کهلان و العیلا در شرق شهر صعده خبر دادند. همچنین شش حمله دیگر در برخی مناطق واقع در شمال و جنوب صنعا، پایتخت این کشور صورت گرفته است.

در همین راستا، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا مدعی شده است که حملات دقیقی را علیه پنج انبار اسلحه در زیر زمین در مناطق تحت کنترل انصارالله واقع در یمن صورت داده‌اند. وی گفت، این حملات با دستور «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور صورت گرفته و در آن از بمب‌افکن‌های "بی ۲ "نیروی هوایی آمریکا استفاده شده است.

شبکه «سی ان ان» به نقل از برخی مسئولان آمریکایی گزارش داده است که آمریکا برای نخستین بار از بمب‌افکن‌های بی ۲ اسپریت برای بمباران مواضع انصارالله استفاده کرده است.

آستین ادامه داد: حملات ما علیه اماکن نگهداری سلاح‌های مختلف که برای هدف قرار دادن کشتی‌ها استفاده می‌شد صورت گرفت. ما در انجام هیچگونه اقداماتی برای بازدارندگی حملات و حفاظت از آزادی دریانوردی تردید نخواهیم کرد و انصارالله با تبعات حملات غیرقانونی خود مواجه خواهد شد.

حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن در حالی صورت می‌گیرد که ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

ارتش یمن متعهد شده‌ است تا حملات خود علیه کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ را تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه که با حمایت آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد ادامه دهد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.