صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما در مشهد تا یکشنبه

  • کد خبر: ۲۹۵۰۴۰
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
کارشناس هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه افزایش دما در مشهد تا روز یکشنبه (۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳) ادامه دارد، گفت: دمای هوای این شهر در روز اشاره‌شده به ۳۲ درجه می‌رسد.

زهرا مبشری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز، فردا و شنبه جوی به‌نسبت پایدار در سطح استان حاکم است، اظهار کرد: پدیده جوی غالب در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده افزایش سرعت وزش باد و در نواحی مستعد، همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ شرایط دمایی، روند افزایش قابل ملاحظه دمای هوا از امروز آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، گفت: روز یکشنبه (۲۹ مهر ۱۴۰۳) دمای هوای مشهد به ۳۲ درجه می‌رسد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه نوسانات دمایی مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته، بین ۹ تا ۲۰ درجه بوده و امروز در گرم‌ترین ساعات به ۲۵ درجه و در سردترین ساعات به ۲۰ درجه خواهد رسید، عنوان کرد: طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با ۵ درجه و بردسکن با ۲۴ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین وزش باد از شهرستان‌های قوچان و تایباد با سرعت ۴۰ کیلومتربرساعت گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.