صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

احتمال کسر قرارداد حسینی به دلیل مصاحبه علیه مدیران استقلال

  • کد خبر: ۲۹۵۱۵۷
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
سید حسین حسینی بعد از مصاحبه علیه مدیران استقلال و حذف از ترکیب این تیم مقابل ذوب آهن در آستانه یک تصمیم مالی جدی از صوی باشگاه استقلال قرار گرفته و زمزمه کسر قراردادش به گوش می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، درحالی  که هیچ کس تصور نمی‌کرد حسینی بعد از همراهی تیم ملی فوتبال در دو مسابقه اخیر از حضور در تمرینات استقلال منع شود اما مدیران استقلال در اقدامی بازدارند مانع از بازگشت او به تمرینات تیم ملی شدند.

حالا نیز از اردوی استقلال خبر می‌رسد که مدیران باشگاه استقلال قصد دارد اقداماتی مالی علیه این دروازه‌بان انجام دهند. با توجه به اینکه طبق قوانین بازیکنان نباید علیه ارکان باشگاه مصاحبه‌ای انجام دهند، رفتار حسینی مشمول جریمه خواهد شد و احتمالا باشگاه استقلال مبلغی از قرارداد او را کسر خواهد کرد.

البته سرپرست تیم استقلال تلاش کرد حسینی را وادار به عذرخواهی از مدیران استقلال کند که تلاش او هیچ نتیجه نداد.

عالمی دراین خصوص گفته:«از آنجا که ایشان از سوی کادر فنی تیم ملی به اردو فراخوانده شد، با توجه به همراهی این بازیکن با تیم ملی فوتبال ایران و حضور وی در ازبکستان و امارات فرصت برگزاری جلسه کمیته انضباطی میسر نگردید.

عالمی ادامه داد:میم عدم حضور ایشان در تمرین تیم فوتبال استقلال نظر فردی نبوده و اعضای کمیته انضباطی این تصمیم را اخذ کردند. ان‌شاالله به زودی جلسه کمیته انضباطی زمان تشکیل جلسه را اعلام خواهند کرد و زمینه بازگشت ایشان به تمرینات تیم مهیا خواهد شد.

عالمی درنهایت ابراز امیدواری کرده این دروازه‌بان به اردو بازگردد: حسینی قطعا همراه استقلال خواهد بود و بلافاصله پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی او در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.