صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه، ۲۸ مهر ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما در سطح استان از فردا

  • کد خبر: ۲۹۵۲۸۶
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا (۲۹ مهر)، روند کاهش دما در مشهد و استان آغاز می‌شود و از روز سه‌شنبه، ضمن کاهش قابل‌ملاحظه دما، شاهد بارندگی در سطح استان خواهیم بود.

زهرا مبشری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: برای امروز، جو به‌نسبت پایدار همراه با ماندگاری هوای گرم در استان و مشهد پیش‌بینی می‌شود و برای فردا و دوشنبه، افزایش سرعت وزش باد در نواحی مستعد همراه با گردوغبار و کاهش کیفیت هوا، وضعیت جوی غالب است.

وی افزود: از فردا (۲۹ مهر)، روند کاهش دما در مشهد و استان آغاز می‌شود و از روز سه‌شنبه، ضمن کاهش قابل‌ملاحظه دما شاهد بارندگی در سطح استان خواهیم بود که به تناوب تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی درنهایت، اعلام کرد: نوسانات دمایی مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته، بین ۱۳ و ۳۱ درجه بوده که امروز در گرم‌ترین ساعات به ۳۲ درجه و در سردترین ساعات به ۱۵ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۸ درجه و سرخس با دمای ۳۵ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان‌ سرخس با ۴۰ کیلومتربرساعت ثبت شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.