صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی: به دنبال حل مشکلات و خدمت به مردم خواهیم بود

  • کد خبر: ۲۹۵۳۴۲
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
استاندار خراسان رضوی گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها به ویژه بارگاه منور رضوی، به دنبال حل مشکلات و خدمت به مردم خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین زرندی، رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی و غلامحسین مظفری، استاندار با یکدیگر دیدار کردند. در این دیدار که با حضور اعضای شورای معاونین دادگستری و رؤسای سازمان‌های تابعه قوه‌قضائیه در خراسان رضوی در محل استانداری برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین زرندی با اشاره به اهمیت استان خراسان رضوی از جهات مختلف گفت: مهم‌ترین وجه اهمیت این استان وجود نازنین حضرت رضا (ع) است و به‌طبع حضور میلیون‌ها زائر، فرصت‌های بی‌نظیری برای این استان فراهم می‌کند.

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی با اشاره به تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در زمینه تعامل حداکثری با دولت، گفت: هم افزایی و تعامل هر چه بیشتر مجموعه قضایی و اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قطعاً می‌تواند در پیشبرد بهتر امور و حل مشکلات مردم مؤثر باشد.

در ادامه مظفری نیز با تقدیر از مدیریت مجموعه قضایی استان و سایر مسئولان قضایی، اظهار کرد: حمایت دستگاه قضایی از ما یک پشتگرمی بزرگ است و انشاالله با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به ویژه بارگاه منور رضوی به دنبال حل مشکلات و خدمت به مردم خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به فشار مستمر دشمنان بر کشور، افزود: مشکلات در تمام این ایام با تلاش مسولان و پایمردی و استقامت مردم شریف پشت سر گذارده شده و چنانچه این حجم از فشار به ویژه در حوزه رسانه‌ای به کشور دیگری وارد شده بود، قطعاً آن کشور با مشکلات اساسی مواجه می‌شد. اقدامات خوب گذشته استمرار خواهد داشت و با استفاده از همه ظرفیت‌ها به دنبال پیشبرد هر چه بهتر امور خواهیم بود.

وی در نهایت، افزود: ان‌شاءالله به دنبال انتخاب و انتصاب افراد شایسته هستیم و باید با استفاده از ظرفیت کلان شهر مشهد در پی جلب حمایت‌های ملی برای توسعه و پیشرفت استان باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.