صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کاپیتان استقلال به در‌های خروجی باشگاه نزدیک می‌شود | هاراگیری به سبک حسینی

  • کد خبر: ۲۹۵۳۶۲
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
سیدحسین حسینی در مسیری قدم گذاشته که بدون شک بزرگترین ضربه را به خودش و استقلال می‌زند.

به گزارش شهرآرانیوز، در نبود حسین حسینی دروازه استقلال مقابل گاندو‌ها به توپ بسته شد و خالدآبادی نتوانست مانع شکست سنگین آبی‌های پایخت شود. در اینکه خالدآبادی به عنوان آلترناتیو کاپیتان آبی‌ها چقدر روی گل‌های دریافتی مقصر بوده نمی‌توان با خط و کش و مداد چیزی را مشخص کرد، اما نبود حسینی در شرایطی که آبی‌ها در آسیا بازی مرگباری پیش رو دارند قطعا مساله ساز است.

کاپیتان استقلال چند روز قبل از اینکه با تیم ملی راهی ازبکستان شود حمله تندی به سیاست‌های باشگاه استقلال در قبال جذب دروازه‌بان بوسنیایی داشت و فاش کرد باشگاه استقلال برای اینکه دروازه‌بان جذب شده را راضی به فسخ قرارداد کند، به او مبلغی را پرداخت کرده است. موضوعی که مسئولان باشگاه استقلال به شدت آن را تکذیب می‌کنند، اما پرواضح است که عقد قرارداد و پیامدش یعنی فسخ قرارداد با گلر بوسنیایی برای باشگاه استقلال بی هزینه نبوده و اظهارات سید حسین حسینی پر بیراه نیست. اما با توجه به اینکه از این سو بازیکنان نیز اجازه مصاحبه علیه عوامل باشگاه را ندارند و نمی‌توانند قوانین را زیر پا بگذارند، حسینی نیز به نوعی دراین ماجرا مقصر شناخته شده است.

جالب است بدانید که باشگاه استقلال درهمین ایام که شهریاری به طور غیرمستقیم به گوش حسینی رساند که تا زمانی که عذرخواهی نکند قادر به بازگشت نیست. در همین راستا ایمان عالمی، سرپرست تیم استقلال تماسی با حسینی داشت و از او خواست تا به نوعی از مدیران باشگاه بابت اظهاراتش دلجویی کند، اما ظاهرا دروازه‌بان استقلال فعلا با این موضوع موافقت نکرده تا باتوجه به مصاحبه دوباره او مساله بیخ پیدا کند. حال اینکه حسینی چه زمان با بخشش باشگاه مواجه شود و آیا اساسا باشگاه چه سیاستی را در قبال او درنظر گرفته باشد، روشن نیست، اما به نظر می‌رسد او با باشگاه استقلال وارد یک چالش جدی شده است.

چالشی که در میان دعوا‌های مدیریتی در این باشگاه قطعا می‌تواند برای حسینی طولانی باشد و جایگاه او در تیم ملی را هم با خطر مواجه کند. حسینی مدت است که از شرایط آرمانی دور است و دروازه استقلال را بیمه نکرده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.