صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تاریخ و ساعت بازی بارسلونا و سویا| گاوی و اولمو آماده حضور در میدان

  • کد خبر: ۲۹۵۳۷۰
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
بارسلونا به عنوان صدرنشین لالیگا برای ادامه روند خوبش در این فصل سویای رده دوازدهمی را پیش رو دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شاگردان هانسی فلیک در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه، ۲۹ مهر در خانه پذیرای سویا خواهند بود که آنها در این بازی شانس این را دارند تا از دو ستاره خود در خط میانی دوباره استفاده کنند.

دنی اولمو، تنها خرید بزرگ بارسایی‌ها در این فصل پس از اینکه توانست مجوز بازی برای بلوگرانا را دریافت کند شروعی فوق‌العاده در این تیم داشت، اما چند هفته پیش در جریان بازی با ویارئال به شدت مصدوم شد. این هافبک اسپانیایی حالا پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش دوباره در دسترس فلیک قرار گرفته است و این مربی آلمانی شاید برابر سویا به او برای دقایقی میدان بدهد.

گاوی، دیگر ستاره بارسلوناست که مدت‌هاست به دلیل پارگی رباط صلیبی نتوانسته بود برای این تیم به میدان برود. او که در اوایل فصل گذشته مصدوم شد حالا دوباره به تمرینات برگشته و هواداران امیدوارند در بازی برابر سویا، و بطور ویژه در ۲ بازی آینده بارسایی‌ها برابر بایرن مونیخ و رئال مادرید بتواند پس از مدت‌ها بار دیگر در ترکیب قرار بگیرد.

رقیب بارسایی‌ها در این دیدار مدت‌هاست که نتوانسته در لالیگا برابر بلوگرانا نتیجه‌ای بهتر از شکست کسب کند. آنها نه تنها در ۵ دیدار گذشته خود برابر بارسا همیشه بازنده بودند، که در ۲۱ سال گذشتنه هیچگاه نتوانستند در زمین کاتالان‌ها به برتری برسند. آماری که می‌تواند هواداران بارسا را به بردی دیگر در این فصل و حفظ صدرنشینی در لالیگا امیدوار کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.