صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«شهاب»، پویشی برای آمادگی‌ نظامی‌-امدادی جوانان مشهدی

  • کد خبر: ۲۹۵۵۱۶
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
پویش «شهاب» قصد دارد در راستای افزایش آمادگی‌های نظامی-امدادی جوانان مشهدی، اقداماتی انجام دهد که در مرحله اول، هدف «آموزش نظامی» است.

به گزارش شهرآرانیوز، آمادگی‌های نظامی-امدادی یکی از ارکان مهم امنیت و حفاظت از کشورها به شمار می‌رود. در این راستا، جوانان به عنوان آینده‌سازان جامعه، نقش کلیدی در تقویت این آمادگی‌ها دارند.

افزایش آمادگی‌های نظامی_امدادی جوانان ایرانی نه‌تنها به تقویت امنیت ملی کمک می‌کند، بلکه جوانان را برای مواجهه با چالش‌های آینده آماده‌تر می‌سازد.

با اجرای برنامه‌ها و راهکارهای مناسب، می‌توان نسل جدیدی از جوانان توانمند و آماده را تربیت کرد که در هر شرایطی بتوانند به کشور و جامعه خود خدمت کنند.

حال پویش «شهاب» قصد دارد در راستای افزایش آمادگی‌های نظامی_امدادی جوانان ایرانی، اقداماتی انجام دهد که در مرحله اول، هدف «آموزش نظامی» است.

در پوستر مربوط به این پویش به نقل از امام‌خمینی(ره) آمده است: در هنگامه خطر، ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن آمادگی لازم رزمی را داشته باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این پویش، از روز دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳، مدارک شناسایی خود را به این شماره همراه ۰۹۰۵۶۲۶۲۷۸۵ ارسال کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.