صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تقدیر رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی از شهردار مشهد | سرویها: شهرداری مشهد در انتخابات، خط مقدم خدمت به مردم بود + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۵۵۳۳
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
محمدکمال سرویها، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی از محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس و مدیران شهری برای مشارکت موثر مجموعه مدیریت شهری در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و...تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدکمال سرویها امروز (یکشنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۳) با حضور در دفتر شهردار مشهد، با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و ضمن قدردانی از زحمات شهرداری مشهد در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: خوشبختانه در برگزاری انتخابات، کرامت و شأن رأی‌دهندگان محقق شد و با وجود همه سختی‌ها و محدودیت‌های اجرایی، پشتیبانی تدابیر شهرداری و مناطق خیلی خوب انجام شد. در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری، شهرداری مشهد به‌جد همت کرد؛ مدیران ارشد را پای کار آورد و امکاناتی را فراهم آورد تا مردم بتوانند با دسترسی راحت‌تر و با عزت رأی خود را در صندوق بیندازند.

وی خاطرنشان کرد: امور اطلاع‌رسانی به مردم برای حضور در شعب و راهنمایی‌های لازم دسترسی مردم به صندوق‌ها خیلی خوب مدیریت شد. ضمن قدردانی از مردم شریف که در محل انتخابات حضور داشتند و با تکریم و احترامی که در محل صندوق‌ها انجام شد، پشتیبانی از عوامل اجرایی که با تدابیر اتخاذشده توسط شما انجام شد، بی‌نظیر بود.

نماینده شورای نگهبان در خراسان رضوی ادامه داد: شهرداری یک ابرسازمان است و در فرایند انتخابات، محور تعاملات و هم‌افزایی بین‌بخشی شدید. من از اتاق وضعیت انتخابات، شاهد آثار زحمات شما بودم؛ زحماتی که در سطح کشور به چشم آمد.

وی با بیان اینکه بنایی که امسال گذاشته شد بر اساس قانون بود و موج خدمتگزاری نهاد‌ها و سازمان‌ها را به راه انداخت، افزود: انتخابات یکی از ارکان حفظ نظام است و مشارکت در آن باقیات الصالحات عمر اداری و زندگی همه ماست.

سرویها در ادامه، با بیان اینکه در انتخابات اتفاقات مثبتی رقم خورد و با کمک شهرداری مشهد، همه ارگان‌ها و سازمان‌ها نکات شورای نگهبان را اجرایی کردند، گفت: تعامل خوبی بین مدیران اتفاق افتاد.

به گفته وی، شهردار مشهد و همکارانش تفکر بسیجی دارند و این روحیه انقلابی به تمامی مدیران رسیده است.

نماینده شورای نگهبان در خراسان رضوی با بیان اینکه ما قبلاً مشکلاتی جدی را در شعب اخذ رأی در سرما و گرما داشتیم، اما شهرداری مشهد این بار، در خط مقدم خدمت به مردم بود، افزود: لذا شایسته است تا از شهردار و معاونین شهردار تقدیر داشته باشیم و از زحمات خالصانه آنها قدردانی کنیم که امیدواریم همین روال برای انتخابات‌های آینده هم به عنوان الگو صورت بگیرد. سنت حسنه مشارکت فعال شهرداری پایه‌گذاری خوبی برای برگزارکنندگان انتخابات در ادوار آتی خواهد شد.

مردم پای کار انتخابات بودند | شهردار مشهد: افتخار می‌کنیم انتخابات آبرومند برگزار شد

شهردار مشهد نیز در این دیدار، ضمن عرض تسلیت شهادت فرماندهان شهید جبهه مقاومت و به‌خصوص شهید سنوار گفت: هر روز که می‌گذرد، تجلی زعامت و آثار مدیریت ولی مطلقه فقیه بیشتر نمایان می‌شود، مخصوصاً در دوران پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، رفتار و نقش‌آفرینی داهیانه حضرت آقا برای ما بسیار درس‌آموز و امیدبخش بود.

محمدرضا قلندرشریف ادامه داد: در این ایام اخیر، بنا به پیشامدها، چند انتخابات برگزار شد و بسیار تجربه ارزشمندی بود، اما نکته مهم برای ما این بود که بتوانیم سهیم باشیم در این فرایند مبارک و ایستاده‌ایم که این کار درست و دقیق انجام شود. سهم من تصمیم‌گیری بود، اما مشارکت فعال همکارانم در این زمینه بسیار چشمگیر بود. اعتماد برگزارکنندگان انتخابات به همکاران من هم مزید بهینه‌شدن این اقدامات شد.

شهردار مشهد تصریح کرد: سنت حسنه مشارکت فعال شهرداری پایه‌گذاری خوبی برای برگزارکنندگان انتخابات در ادوار آتی خواهد شد. انتظام و بالارفتن سلامت و قوت برگزاری انتخابات از آورده‌های این حضور فعال بود.

وی با اشاره بر اینکه مخصوصاً در ایام انتخابات مجلس و اوضاع آب‌وهوا، همکاران محترمم تمام تلاششان را انجام دادند تا مردم برای حضور در پای صندوق‌ها با آرامش حاضر شوند، افزود: باوجود مشارکت فعال مدیران مناطق در اوج کاری شهرداری در پایان سال گذشته و ابتدای سال جاری، شهرداری به عنوان پای‌کار‌ترین نهاد خدماتی، توانست در انتخابات محور تعاملات بخش‌ها بشود.

شهردار مشهد در ادامه، با بیان اینکه مردم پای کار انتخابات بودند و افتخار می‌کنیم انتخابات آبرومند برگزار شد، گفت: فضا‌های فرهنگی برای ترغیب مردم به آمدن در پای صندوق‌های رأی اختصاص داده شده بود. همه ارگان‌ها و سازمان‌ها مدیریت کردند و در خط مقدم بودند تا انتخاباتی پرشور برگزار شود. با موضوعات فرهنگی زمینه‌ها را فراهم کردیم تا مدیریت شهری انتخابات را برعهده داشته باشیم. شهرداری پای کار بود و فرماندار مشهد در فرایند انتخابات، زحمات زیادی کشیدند؛ ان‌شاءالله مأجور باشند.

قلندرشریف تأکید کرد: حمایت شورای نگهبان و دقت نظر تمامی نیرو‌های انتظامی و سپاه و بسیج موجب شد تا هیچ مشکل امنیتی در انتخابات نداشته باشیم و نظمی خاص بر فرایند انتخابات حاکم بود.

وی با ابراز قدردانی از زحمات استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد در انتخابات، گفت: از شورای نگهبان بابت مدیریت صحیح و نظارتی که داشتند و همچنین از سایر افرادی که در حوزه انتخابات فعال بودند، قدردانی می‌کنیم.

قلندرشریف افزود: در حوزه انتخابات، در راستای تکالیف قانونی خود به صورت ویژه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری تمام امکانات شهرداری را بسیج کردیم و بر اساس قوانین موجود، خدمت شایسته‌ای ارائه دادیم.

شهردار مشهد گفت: برای اولین بار شهرداران مناطق به عنوان مجریان انتخابات فعالیت داشتند و تأمین امکانات مورد نیاز ستاد‌ها به صورت پررنگ در حوزه‌های مختلف مدیریت شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.