صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شروع هفته سوم لیگ برتر بسکتبال | تلاش برای نبرد پایش

  • کد خبر: ۲۹۵۵۳۸
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال امروز به مصاف تیم شاهرود می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز و از ساعت ۱۶ به طور همزمان آغاز می‌شود و نماینده مشهد باید در خانه از نماینده شاهرود میزبانی کند. تیم بسکتبال آسمان ولایت مشهد در شرایطی در سالن خانه بسکتبال استان خراسان‌رضوی به مصاف پایش‌پارت شاهرود خواهد رفت که ۲ بازی قبلی خود مقابل ۲ مدعی اصلی قهرمانی شهرداری گرگان و نفت‌آبادان را با شکست پشت سر گذاشته بود و در مقابل تیم شاهرود هر ۲ بازی قبلی خود را برد تا شگفتی‌ساز رقابت‌ها لقب بگیرد. تیم کم نام و نشانی که از لیگ دسته اول و به دعوت فدراسیون بسکتبال امسال لیگ برتری شده و انگیزه‌های فراوانی برای کسب موفقیت برای شهر شاهرود دارد. شهری که کمتر تیمی در لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف ورزشی دارد و حضور این تیم در بسکتبال موجب شده تا هواداران ورزش در این شهر حال و هوای متفاوتی پیدا کنند.

دیدار خانگی با صدرنشین غریبه!

صدرنشینی پایش‌پارت شاهرود در لیگ برتری که مثلث قهرمانی‌‎اش شهرداری گرگان، نفت‌آبادان و طبیعت اسلامشهر هستند و حتی این وسط تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن و کاله هم حریفان قدری برای سایر رقبا هستند، اتفاق عجیبی است و از آن به عنوان شگفتی لیگ برتر امسال یاد می‌شود. این در شرایطی است که آسمان ولایت تیم جوان مشهدی در 2 هفته اول با هدف آماده‌سازی بیشتر به مصاف حریفان رفته و حالا به دنبال آن است تا بتواند با حمایت هواداران خانگی آرام آرام به سمت موفقیت و کسب نخستین پیروزی پیش برود. شاگردان جمال صیفی در بازی دوم به وضوح بهتر از بازی اول عمل کردند و حالا امیدوارند شاگردان رنگرز را با چالش نبرد در جهنم سجاد رو به رو کنند.

صیفی: تقابل جذابی در راه است

سرمربی تیم بسکتبال آسمان ولایت مشهد، در خصوص بازی حساس این هفته تیمش برابر پایش‌پارت شاهرود گفت: «واقعیت آن است که تصور می‌کنم تقابل جذابی در راه است.» وی افزود: «پایش‌پارت تیم خوب و یکدستی است و چند بازیکن فصل گذشته ما (رعد پدافند) در این تیم هستند.» جمال صیفی خاطرنشان کرد: «بازیکنان ما روز به روز بهتر می‌شوند و امیدواریم با حمایت هواداران در سالن سجاد مشهد بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.» وی متذکر شد: «اگر هواداران برای حمایت به سالن بیایند و از تیم حمایت کنند، ما می‌توانیم آرام‌آرام اعتماد به نفس پیروزی را به بازیکنان‌مان بدهیم و نتیجه بگیریم.» وی افزود: «تیم ما در برخی پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد و امیدواریم بتوانیم این مهم را رقم بزنیم.»

نام‌های آشنا در تیم نا‌آشنا

حریف امروز نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال سرمربی دارد که اولین تجربه‌اش در لیگ برتر را دارد. رنگرز در شرایطی هدایت تیم شاهرود را به عهده دارد که در این تیم بازیکنانی چون احسان صمدی، محمد عابدی، مهدی اسماعیلی و... در ترکیب این تیم به میدان می‌روند و به نظر نقطه قوت این تیم پیش از داشتن ستاره، یکدستی و انگیزه آن‌هاست. انگیزه‌ای که بعد از پیروزی غافلگیرکننده هفته پیش مقابل کاله و صدرنشینی حالا بیشتر هم شده و باید دید در نبرد با آسمان ولایت چقدر به این تیم کمک می‌کند.

نبرد حساس ۲ مدعی در اسلامشهر

در سایر بازی‌های این هفته فولاد هرمزگان در دیداری سخت پذیرای شهرداری گرگان است، گلنور اصفهان از پترونوین ماهشهر پذیرایی می‌کند و آینده‌سازان تهران به مصاف مهگل البرز می‌رود. اما حساس‌ترین بازی هفته در اسلامشهر و میان ۲ مدعی جدی قهرمانی یعنی طبیعت، مدافع عنوان قهرمانی و پالایش نفت‌آبادان برگزار می‌شود. دیداری که پخش زنده تلویزیونی هم دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.