صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه سامان‌دهی بولوار کشاورز با هزینه ۱۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.
به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی، با بیان این خبر اظهار کرد: ساماندهی بولوار کشاورز آذرماه سال ۹۷ با هدف کمک به محرومیت زدایی، اتصال خیابان طرحچی به بزرگراه شهید چراغچی و میدان شهید فهمید، کاهش ترافیک این محدوده، بالا بردن سطح ایمنی محور و ایجاد دسترسی راحت‌تر به مجتمع‌های خدمات خودرویی واقع درانت‌های خیابان طرحچی آغاز شده است.

وی با بیان این که بولوار کشاورز دارای دو باند سواره رو و کندراه به طول هزار و ۵۰۰ متر به همراه کانال و کال سرپوشیده به طول بیش از هزار متر است، افزود: در مجموع برای اجرای مسیر و کانال جمع آوری آب‌های سطحی بولوار کشاورز به همراه روشنایی و فضای سبز آن بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: برای تکمیل این پروژه بیش از ۳۵ هزارمتر مکعب خاکبرداری انجام و هفت هزار و ۵۰۰ متر مکعب لایه تقویتی، ۱۱ هزار متر جدول کانیو، ۱۴ هزار و ۷۶۰ مترمکعب لایه زیر اساس، هفت هزار و ۲۰۰ متر مکعب لایه اساس و ۴۵ هزار متر مربع روکش آسفالت اجرا شده است.
کاظمی خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر اجرای فضای سبز میدان بزرگ بولوار کشاورز (میدان مصالح فروشان) نیز با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در دست اجرا است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.