صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سپهرصدرا علیه صنعتگران!

  • کد خبر: ۲۹۶۰۷۴
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
نماینده مشهد امروز برای دومین پیروزی فصل در مهران به میدان می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم والیبال سپهرصدرا مشهد در چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور، امروز در خانه به میدان می‌رود.

شاگردان امیر حسینی که هفته گذشته نخستین پیروزی فصل را کسب کرده و حالا از حیث روحی‌و‌روانی وضعیت خوبی دارند، امروز از ساعت ۱۶ در سالن مهران به‌مصاف تیم صنعتگران امید خواهند رفت؛ نبردی سخت مقابل تیمی که از شگفتی‌سازان این فصل لقب گرفته و در چهار بازی گذشته سه پیروزی به دست آورده است.

مشهدی‌ها این‌روز‌ها یکی از بهترین حمله‌کنندگان را در ترکیب دارند و پوریا یلی در صدر جدول برترین حمله‌کنندگان لیگ برتر قرار دارد؛ بازیکنی که مشهدی‌ها به آن امید زیادی دارند تا در بازی امروز هم به کار این تیم بیاید.

در دیگربازی‌های هفته، گیتی‌پسند در خانه با شهرداری ارومیه دیدار می‌‎کند، چادرملو اردکان به‌مصاف پیکان تهران خواهد رفت، سایپا با فولاد سیرجان مصاف خواهد کرد، پاس گرگان و شهداب یزد با یکدیگر رو‌به‌رو خواهند شد و مس رفسنجان قعرنشین با مهرگان نور دیدار می‌کند. طبیعت، صدرنشین مسابقات، این هفته با قرعه استراحت رو‌به‌روست. در جدول، صنعتگران امید و گیتی‌پسند تیم‌های دوم و سوم هستند. در پایین جدول هم مس رفسنجان، شهداب و پیکان قرار دارند که از عجایب لیگ است. تیم سپهرصدرا با یک‌برد در مکان دهم جدول سیزده‌تیمی مسابقات ایستاده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.