صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رونالدو مقهور واکنش‌های سید حسین حسینی | شماره یک، بهترین بازیکن استقلال مقابل النصر

  • کد خبر: ۲۹۶۱۴۷
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، با کسب بالاترین نمره در بازی با النصر، عملاً تبدیل به یکی از بهترین‌ها میان هم‌تیم‌هایش شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در شب شکست استقلال مقابل النصر عربستان، سید حسین حسینی، دروازه‌بان آبی‌ها بهترین بازیکن تیمش بود. حسینی که در بازی مقابل ذوب آهن به دلیل مسائل انضباطی در قفس توری تیمش قرار نگرفت و استقلال در آن میدان ۳ بار دروازه خود را به روی حملات حریف باز شده دید، این جدال با النصر عربستان بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

کارشناسان فوتبال آسیا بعد از بررسی عملکرد بازیکنان دو تیم به حسینی نمره ۸/۳ را دادند تا شماره یک آبی‌ها عملا به مرد اول این بازی در لباس استقلال تبدیل شود. البته از سوی کارشناسان بازی لاپورت در انتهای بازی جایزه خود را به عنوان بازیکن برتر دریافت کرد.

حسینی در جریان تقابل بارونالدو و هم تیمی‌هایش بارها و بارها حملات حریف را مهار کرد و حتی در صحنه‌ای که النصر موفق به گلزنی شد، حسینی ابتدا واکنش مطلوبی روی ضربه سر رونالدو داشت و در ریباند لاپورت موفق شد با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند.

شاید اگر حسینی آن واکنش‌ها را نشان نمی‌داد استقلال با تعداد گل بیشتری میدان رقابت با النصر و رونالدو را ترک می‌کرد اما نمایش سید حسین در این بازی بسیار تحسین‌برانگیز بود و نشان داد زمانی که از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی داشته باشد، تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تیمش خواهد شد. 

اگر حسینی در لیگ نیز همین وضعیت را تکرار کند بدون شک استقلال نگرانی‌ای بابت دروازه‌اش نخواهد داشت. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.