صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز طرح «همیار گاز» از مشهد

  • کد خبر: ۲۹۶۲۹۳
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: طرح «همیار گاز» امروز (۳ آبان ۱۴۰۳) از مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا افشون امروز، ۳ آبان‌ماه، در آیین افتتاحیه جشنواره کشوری «همیار گاز» در مشهد، اظهار کرد: طرح همیار گاز امروز از مشهد آغاز می‌شود. امیدواریم همکاری خوبی صورت گیرد و آثار خوبی در کشور داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما سنجش اثربخشی کار‌ها و خدمات ما با آموزش و پرورش است، عنوان کرد: سال گذشته در قالب پویش مردمی‌سازی مدیریت مصرف گاز، یک گروه دانش‌بنیان سامانه‌ای را به ما معرفی کردند که با پیاده‌سازی این سامانه توانستیم عملکرد دانش‌آموزان و معلمان را رصد کنیم.

افشون افزود: در گذشته همه کار‌های ما با آموزش و پرورش کیفی بود. سال گذشته ذیل پویش مردمی‌سازی مدیریت مصرف گاز همکاری ما با آموزش و پرورش هم شکل گرفت. برای اینکه این کار به صورت منسجم انجام شود، دبیرخانه‌ای را با همکاری آموزش و پرورش و شرکت گاز خراسان رضوی تشکیل دادیم.

رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان خراسان رضوی ادامه داد: دانش‌آموزان در قالب ارسال عکس، نقاشی و شعر در این پویش فعالیت داشتند. هر لحظه رتبه دانش‌آموزان و معلمان در این سامانه نمایش داده می‌شود و جوایز می‌دهیم.

وی بیان کرد: امسال تعداد بیشتری از مدارس را تحت پوشش قرار خواهیم داد. تعداد ۵۰۰۰ مدرسه، ۶۴۰۰ معلم و ۱۵ هزار دانش‌آموز در این پویش فعالیت داشتند. امیدواریم امسال بتوانیم شاهد مشارکت بیشتر و آثار بهتر باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.