صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی: در حال حاضر راه‌های روستایی در برخی شهرستان‌ها مسدود هستند

  • کد خبر: ۲۹۶۴۴۸
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر برخی راه‌های روستایی در برخی شهرستان‌ها مسدود هستند که در تلاش هستیم آنها را بازگشایی کنیم. گزارش دیگری مبنی بر خسارت نداریم.

رضا عباسی در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه بارش‌های نسبتا خوبی در استان داشتیم، اظهار کرد: تا ساعت ۱۱ امروز میزان بارش‌ها در قوچان ۱۸، سبزوار ۱۰، چناران ۱۴، تربت حیدریه ۱۴، کاشمر ۱۸، بردسکن ۲۲، ریوش کاشمر ۲۳ و مشهد ۱۸ میلی‌متر گزارش شده است.

وی بیان کرد: بارش‌ها خوب و خسارت هم تا این لحظه کم بوده است. در حال حاضر برخی راه‌های روستایی در برخی شهرستان‌ها مسدود هستند که در تلاش هستیم آنها را بازگشایی کنیم. در داورزن مشکل داریم، اما محدود است. گزارش دیگری مبنی بر خسارت در زمینه راه‌های بین شهری و آب‌افتادگی منزل مسکونی نداریم.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بعدازظهر سامانه بارشی شدیدتر از صبح است، بنابراین با توجه به اینکه همه مناطق گردشگری تعطیل هستند، راه‌های منتهی به این مراکز هم توسط فرمانداران با تشخیص آنها مسدود است، بنابراین اگر برنامه‌ای برای تفریح دارند به هفته‌های بعد موکول کنند تا اتفاقی رخ ندهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.