صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نیم فصل طوفانی در انتظار بازیکنان استقلال | موسیمانه کم کار‌ها را اخراج می‌کند

  • کد خبر: ۲۹۶۴۶۴
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
یک نیم فصل طوفانی در انتظار بازیکنان استقلال خواهد بود. به خصوص بازیکنانی که از لحاظ فنی نمی‌توانند راضایت کادر فنی جدید را فراهم کنند. موسیمانه به دنبال یک رنسانس اساسی است.

به گزارش شهرآرانیوز، پیستو موسیمانه، سرمربی آفریقایی استقلال بر کادر فنی این تیم مسلط شده و به عنوان مرد اول قرار است از بازی با خیبرخرم آباد سکان هدایت استقلال را به دست بگیرد.

موسیمانه صبح روز جمعه توسط مسئولان باشگاه استقلال به اصحاب رسانه معرفی شد و در یک نشست خبری قرار گرفت تا خبرنگاران سوالات خود را از این مربی بپرسند و در جریان مکنونات ذهنی او قرار بگیرند.

موسیمانه نیز دراین نشست به انگیزه‌هایش برای برخی تغییرات اشاره کرد و حتی از مشاوره‌هایی که بابت حضور در ایران از کارلوس کی‌روش و پاتوسی، بازیکن سابق استقلال گرفته است.

اما او در نهان به دنبال یک انقلاب جدی در ترکیب استقلال است و ظاهرا پیش از حضور در این تیم تمام موارد فنی را همراه با دستیارانش به دقت مورد ارزیابی و بررسی قرار داده است.

موسیمانه قصد دارد بازیکنانی که در ترکیب استقلال کارایی لازم را ندارند بدون هیچ رو دربایستی در نیم فصل کنار بگذارد. او به مدیران باشگاه استقلال هم اعلام کرده که لیست بازیکنانی که مورد نظرش نیستند را در نیم فصل در اختیار باشگاه قرار خواهد داد تا تکلیف برخی بازیکنان روشن شود.

موسیمانه در تمرین روز پنج شنبه نیز بازیکنان را در جریان مسائل تاکتیکی و اهداف خود قرار داد و حالا به نظر می‌رسد که یک نیم فصل طوفانی در انتظار بازیکنانی باشد که نمی‌توانند راضایت سرمربی را جلب کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.