صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طالبان: حمله به ایران ادامه جنایات رژیم صهیونیستی است

  • کد خبر: ۲۹۶۶۲۴
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
طالبان در نخستین واکنش خود به حمله رژیم صهیونیستی به ایران، ضمن محکومیت این حمله آن را ادامه جنایات رژیم صهیونیستی خوانده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حنفی وردک، از مقامات طالبان در قطر، در واکنش به حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به ایران نوشته است که این حمله ادامه جنایات رژیم صهیونیستی است.

این مقام طالبان در حساب رسمی خود در ایکس نوشته است: «حمله رژیم صهیونیستی به ایران، ادامه سلسله جنایات این رژیم در منطقه است که آن را به شدت محکوم می‌کنیم.»
وردک در بخش دیگری از این واکنش نوشته است که رژیم اشغالگر با همکاری مستقیم غرب تمامی موازین و قوانین بین المللی منطقه را زیر پا گذاشته است.

او همچنین افزوده است که منطقه باید در برابر این اقدام جدی باشد.

بامداد امروز رژیم صهیونیستی در یک اقدام تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هدف قرار داد که با مقابله موفق سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور مواجه شد.

قرارگاه پدافند هوایی کشور نیز صبح شنبه؛ ۵ آبان ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای درباره دلایل فعال شدن پدافند‌ها در سحرگاه امروز در برخی از شهر‌ها اعلام کرد: باوجود هشدار‌های قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

منبع: ایراف

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.