صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۴

  • کد خبر: ۲۹۶۶۴۰
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۴ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی تا روز چهارشنبه ۹ آبان‌ماه ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی از ۲۹ مهرماه آغاز شده که تا امروز ۵ آبان نیز ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷۰ هزار متقاضی در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اصلاحات و نیز فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه ۹ آبان‌ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام نمایند.

ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده که در انتهای مراحل ثبت‌نام شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت‌نام کرده و کدپیگیری دریافت کرده‌اند نیز در صورت لزوم، صرفاً تا روز چهارشنبه ۹ آبان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۴در عصر روز پنجشنبه دوم اسفندماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.