صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اورونوف به بازی با استقلال خوزستان می‌رسد؟

  • کد خبر: ۲۹۷۰۸۰
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
با توجه به بازگشت اورونوف به تمرینات پرسپولیس، اما باید دید که گاریدو روی ستاره تیمش در این دیدار ریسک خواهد کرد یا خیر.

به گزارش شهرآرانیوز، هنوز وضعیت اورونوف برای بازی با استقلال خوزستان مشخص نیست. این ستاره ازبک که در بازی با چادرملو به واسطه درد و ترس از مصدومیت از ترکیب اصلی کناره گرفت تا فرشاد احمدزاده جانشین او در ترکیب اصلی شود، دو روز بعد در ازبکستان حاضر شد و نه تنها در تمرینات تیم ملی کشورش حضوری فعال داشت بلکه در بازی با ایران نیز برای دقایقی به میدان رفت. اتفاقی که حواشی زیادی را برای این بازیکن ایجاد کرد.

در ادامه گاریدو، اورونوف را به تهران فراخواند و به او تاکید کرد به جای سفر به قطر برای بازی با السد، باید در تهران بماند و زیر نظر کادرپزشکی تمرینات اختصاصی انجام داد. اتفاقی که انجام شد و اورونوف طی روز‌های گذشته با حضور در تمرینات اختصاصی خودش را مهیای بازی کرد.

حال اورونوف از سوی کادرپزشکی مجوز حضور در تمرینات گروهی را گرفته و امروز نیز در تمریتات گروهی پا به پای هم تیمی هایش تمرین کرد و بعید است برای بازی با استقلال خوزستان مشکلی داشته باشد. اما سوال بزرگ این است که گاریدو به این ستاره ازبک بازی می‌دهد یا همچنان از او استفاده نکرده و تصمیم دارد برای بازی با الغرافه به او میدان بدهد.

باید منتظر بود و دید در نهایت تصمیم گاریدو در مورد این بازیکن چه خواهد بود و اورونوف بالاخره پس از مدت‌ها برای پرسپولیس بازی می‌کند یا نه؟

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.