صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سامانه دریافت نوبت آنلاین دفاتر پیشخوان دولت با آدرس اینترنتی nobat.epishkhan.ir در راستای افزایش خدمات دفاتر پیشخوان دولت به خصوص بازار سرمایه راه اندازی شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام کرد: در راستای افزایش خدمات دفاتر پیشخوان دولت به خصوص بازار سرمایه، سامانه دریافت نوبت آنلاین با آدرس اینترنتی nobat.epishkhan.ir راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، درحال حاضر ۱۰۳۳ شعبه شرکت‌های کارگزاری، ۳۸۰۱ دفتر پیشخوان دولت و ۲۰۲۸ شعبه منتخب بانک‌ای کشاورزی، بانک شهر، صادرات، آینده، سپه و موسسه اعتباری ملل مسئولیت احراز هویت سهامداران بازار سرمایه را بر عهده دارند.

گفتنی است سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهاد‌ها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده‌های تایید شده خواهند بود.

از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.
 
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.