صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ساخت صندلی چرخ‌دار تخصصی برای معلولان در شرکت فیروز

  • کد خبر: ۳۰۴۳۹
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
عضو هیئت رئیسه شبکه ملی سازمان‌های غیردولتی معلولان جسمی و حرکتی از ساخت صندلی چرخ‌دار تخصصی از سوی شرکت بهداشتی فیروز خبر داد.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، نساء خوش‌نیت دراین‌باره گفت: اولین جلسه شبکه ملی سازمان‌های غیردولتی معلولان کشور از زمان شیوع کرونا به میزبانی شرکت بهداشتی فیروز برگزار شد.

وی ادامه داد: علت انتخاب این شرکت برای برگزاری جلسه، شرایط منحصربه‌فرد اشتغال افراد معلول در آن است که تقریبا ۹۰ درصد کارکنان آن را هم‌نوعان ما تشکیل می‌دهند و در شرایطی که معلولان با بیکاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند، این شرکت تمام کارکنان معلول خود را زیر پوشش بیمه قرار داده است.

خوش‌نیت به مصوبات جدید این جلسه اشاره کرد و افزود: باتوجه‌به وقفه‌ای که کرونا در وظایف ما ایجاد کرده بود، جلسه براساس بررسی آخرین نظر‌های حاضران و هم‌افزایی برای طرح‌های سال ۹۹ برگزار شد.

رونمایی از صندلی چرخ‌دار تخصصی شرکت فیروز

رئیس انجمن ضایعات نخاعی خراسان رضوی از ساخت صندلی چرخ‌دار تخصصی شرکت فیروز خبر داد و گفت: این محصول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت تولید شده است و با آنکه رسالت کاری آنان ساخت چنین محصولی نبوده است، اما به ضرورت و نیاز جامعه هدف و البته کیفیت پایین محصولات داخلی و قیمت بالای محصولات خارجی، چنین وسیله‌ای ساخته شده است.
 
 

خوش‌نیت درباره مشخصات ظاهری و فنی این محصول گفت: این صندلی چرخ‌دار الگویی از نمونه آلمانی است و دارای امکان تنظیم ارتفاع، جداکردن چرخ‌ها، دسته‌ها و سایر قطعات است و تنها ۱۶ کیلوگرم وزن دارد که برای حمل‌ونقل معلولان بسیار سبک و کاربردی است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.