صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد در بازدید از روزنامه شهرآرا :

فضای مجازی، به مثابه یک اتاق شیشه‌ای شفاف، میان مردم و مسئولین است

  • کد خبر: ۳۰۶۶
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
محمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد به مناسبت روز خبرنگار از تحریریه روزنامه و فضای مجازی شهرآرا بازدید کرد

به‌گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا هاشمی در بازدید از تحریریه روزنامه شهرآرا به مناسبت « روز خبرنگار» ضمن گفتگو با خبرنگاران، بیان داشت: « شهرآرا از جمله رسانه‌های فعال در خراسان‌رضوی و به ویژه مشهد است. مطالب خوبی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و دینی در شهرآرا کار می‌شود، به عنوان مثال در حوزه حقوق شهروندی، نشاط اجتماعی و حوزه شهری و دیگر نیازهای جامعه اقدامات خوبی در این رسانه انجام شده است. »

 

هاشمی با تقدیر از فعالان عرصه رسانه تصریح کرد: « خبرنگاری تعطیلی و سرما و گرما نمی‌شناسد و به همین دلیل معتقدم که هر روز روز خبرنگار است. »

 

 

فرماندار مشهد با تاکید بر ارتباط دو سویه مسئولان با رسانه‌ها و خبرنگاران افزود: « سعی می‌کنیم ارتباط خوبی با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها داشته باشیم چرا که معتقدیم رسانه‌ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، در این راستا پس از حضورم در مشهد در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان به مدیران هم تاکید کردم که باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.»

هاشمی در ادامه بازدید از روزنامه شهرآرا در جمع خبرنگاران فضای مجازی حاضر شد و بیان داشت: « فضای مجازی، به مثابه یک اتاق شیشه‌ای شفاف، میان مردم و مسئولین است. امیدواریم، تمرکز شهرآرا بر ارتقا صحت و سرعت اخبار در حداکثر شود.»

وی در خاتمه تاکید کرد: « بسیاری از مشکلات جامعه را می‌توان در فضای مجازی پیشگیری کرد. بنابر این، رسانه‌های فعال در فضای مجازی در پیشگیری و کنترل بحران‌های اجتماعی با مسئولین همگام‌اند.»

خبرنگار : بهروز ریاضی / عکاس: میلاد سمنگانی

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.