صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دمای هوای خراسان رضوی کاهش می‌یابد

  • کد خبر: ۳۰۸۲۹
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی امروز و فردا کاهش نسبی دمای هوا در این استان پیش‌بینی می‌شود که در این راستا حداکثر دمای هوای مشهد به ۳۶ درجه سلسیوس خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا آهنگرزاده گفت: اما از روز جمعه هفته جاری دوباره افزایش دمای هوا در این استان آغاز می‌شود و روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده هوای استان گرمتر می‌شود.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای مشهد در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده تا ۴۲ درجه سلسیوس افزایش یابد.

وی گفت: برای چند روز آینده پدیده غالب در این استان افزایش سرعت باد است که در برخی نقاط بادخیز استان به صورت لحظه‌ای وزش باید شدید به همراه گرد و خاک خواهیم داشت. 

آهنگرزاده افزود: در مناطق شمالی استان نیز  افزایش موقتی ابرناکی را طی امروز و فردا خواهیم داشت که در ارتفاعات شمال استان به صورت رعد و برق و رگبار پراکنده خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۴ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۴  درجه سلسیوس گرمترین شهرستان خراسان رضوی بود.

این کارشناس هواشناسی گفت: بیشترین سرعت وزش باد نیز طی این مدت از شهرستان سبزوار با حدود ۶۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.